Nautiluz Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Pen eller ikke.. Den er også til salges http://www.automaniacs.com/91BMW/91bmw.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hvorfor ikke.. sikkert deilig lyd når han kjører gjennom tuneller å gir litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 likte den der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Råtøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ligna litt på... ingenting, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Synes den var pen Vært kult å hatt en slik cruise-bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Syns den ser helt Nils ut med vippelyktene åpna,ellers stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Kunne hatt den ja. Den var litt annerledes og den bilen er jo bare rå i utgangspunktet. Den funka som cab og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Pen var'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Helt grei den der, men litt rar med lyktene oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Sinnsyk fin 850! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Det er jo en spesiell men samtidig en helt rå bil Men tror jeg heller villet valgt en m3 cab eller en z cab før den De vippelyktene er jeg heller ikke så stor fan av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Syns den ser helt Nils ut med vippelyktene åpna,ellers stilig! Men det gjør jo alle 8-serier.. vippelykter er generelt ikke spesielt kult.. Syns den var fet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Med vippelyktene oppe ligna den faktisk litt på en Ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bare jeg som synes det ser ut som en dårlig tilpasset båtkalesje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå