T.R.Melum Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Øk budsjettet ditt noe, så kjøper du denne børsa! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15898280 Tro meg, jeg har sett den. Du jobber vannvittig hardt for å få solgt den, ser jeg. Kontakt meg da prisen er 200 du! hehe.... ikke lettsolgt i dagens marked nei. Men 200 kommer den aldri ned på i mitt eie. Kjerringa og ungene (3stk) klager litt på dårlig plass, derfor maser de mer og mer nå for å få meg til å selge.
jcvold Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 kansje jeg legger denne til salgs til våren.har ikke helt bestemt meg enda. er en 2001` E46 325CI den har alt utstyr bortsett fra intigrert navigasjon. den har -eletriske sportstoler i skinn med memory på -multifunsjons sportsratt -regnsensor -kjørekomputer -midtarmlene -soltak -sportseksos -senket -cruisecontroll osv nå i vinter står den i garasjen å koser seg
316 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 ":flb4ww1h]Kjenner en som vurderer å selge denne her også Han ja... Fin bil han har. Har siklet et par timer på bilen hans, men ikke si det til han. Da blir han selvgod!
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Øk budsjettet ditt noe, så kjøper du denne børsa! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15898280 Flott bil det gitt, nydelig motor med et skinnsykt drag. Men å ødelegge den med uoriginale "engleøyer" er ikke fint Det er en grunn til E39 fikk og ikke E46 fikk disse under faceliften i 2001/2002. Det passer rett og slett ikke til resten av designet. Men for all del, vi har forskjellig smak Var jeg i trådstarters posisjon så ville i alle fall jeg økt mitt budsjett litt for å få tak i en 330, den er mye råere enn den ellers så spreke og hissige 325
Inline six Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Øk budsjettet ditt noe, så kjøper du denne børsa! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15898280 Flott bil det gitt, nydelig motor med et skinnsykt drag. Men å ødelegge den med uoriginale "engleøyer" er ikke fint Det er en grunn til E39 fikk og ikke E46 fikk disse under faceliften i 2001/2002. Det passer rett og slett ikke til resten av designet. Men for all del, vi har forskjellig smak Var jeg i trådstarters posisjon så ville i alle fall jeg økt mitt budsjett litt for å få tak i en 330, den er mye råere enn den ellers så spreke og hissige 325 Jeg er veldig uenig med deg. Viss det er en av BMW`s modeller som ikke kom med angeleyes originalt men som passer med det så er det E46, og strengt tatt så har vel E39 og E46 ganske så likt designspråk. Til trådstarter så vil jeg si at en prefacelift 328i i meget god stand, lav km, og fullastet med utstyr kan være et godt alternativ til en nyere f.eks 320i eller 325i. 328i går også hårfint bedre en den nyere 325i, og du får et prima eksemplar til et stykke under 200000. Personlig tenker jeg å gå for en facelift 330i facelift med M-tech ved neste bilkjøp, men da snakker vi en annen pris da.
bad_ip Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Siden du har et ganske vidt spekter. Så ville jeg egentlig bare satt minimum årsmodell du ønsker. F.eks 2003 og makspris 200k. Så glemmer du motoralternativene og går for den som du føler gir mest for pengene. Og ikke kjøp bil uten multifunksjonsratt. Det er et absolutt must:p Bil uten det nå for meg ville vært tortur, hehe. Og så hjelper det helt sinnsykt med å holde fartsgrensen. Iallefall for meg. Ang typiske feil så har du vel kanskje sjekket ut autopower.se er det vel? Iallefall, lykke til med bilkjøp. Det er alltid like morsomt.
pbk Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 En del av ekstrautstyret kan man lett montere i ettertid (kjørecomputer, multifunksjonsratt (på facelift), armlene osv.) Jeg hadde glatt kjøpt en bil uten, spart noen kroner og brukt disse på ettermontering av det utstyret jeg vile ha.
[space] Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ratt er ikke nødvendigvis det billigste du bytter på en bil da, pga airbagen. Da er du i så fall nødt til å finne et likt ratt, men med knappene på.
bad_ip Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Men når dt er snakk om kjørecomputer... så har vel alle e46 det? Den lille trykkcomputeren. BC.
eriklepe Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ja mener alle e46 har kjørecomp, er vel ikke noe stor og liten der heller? eneste er at de som har navi professional får opp tallene på den skjermen også.
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Alle E46 har ikke kjørecomputer nei! Hadde det ikke på min. Men er veldig lett å ettermontere hvis man har automatisk klima. Lykke til med bilvalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå