m-alpin Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Hehe,kom over dette her tidligere i dag måtte bare knipse et bilde me mobilen ryggelys er tingen,hadde i tillegg svart racingstripe på panseret!!hehe
m-alpin Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 ok,sorry ikke så aktiv her inne så kan ikke alt.. bare å flytte
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 At det er mulig og sette på noe så stygt på e30
Galro Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ahh, det var der jeg glemte parkbenken min. Skulle du ha sett.
mAZE Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 rart den blir så skitten når den kan fly Sier jo bare hvor mye forurensing det er i lufta det.
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 rart den blir så skitten når den kan fly Det må være avisingsvæsken som brukes på flyene nå om vinteren som trekker til seg alt mulig.
///FredriK.S Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ha, noe av det styggest jeg har sett på e30.
StianA Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 stakkars bil, hadde jeg vært den hadde jeg sprengt meg selv trur jeg eller passa på og rusta ihjel .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå