NiklasJa Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Det som irriterer meg mest i trafikken. 1. Folk som må ligge i feil felt (les ett eller 2 felt t.v.). Gjelder hovedsaklig strekningen E6 alnabru mellom ulvensplitten og karihaugen. Dette er ikke kødd en gang. HVER eneste gang jeg kjører mot bomringen (kommer fra furuset på e6) så skal alle idiotene ligge i de to feltene til venstre også er det 2 felt ledig til høyre. Havlparten av dem skal mot ring 3 og ikke sentrum og de bytter felt på de 300 meterene etter bomringen. For 99% av bilistene på denne strekningen bruker aldri riktig felt, det helt til høyre. Samme er fra ring 3 og nedover ulvensplitten. Hvorfor HVORFOR må folk på død og liv ligge i feltetene til venstre og la de feltetene til høyre ligge helt tomt?? Jeg blir så frustrert. Disse hjernedøde bilistene ødlegger hele trafikkflyten. Og har gjort at jeg på daglig basis kjører østr aker vei istedenfor. De ødlegger rett og slett dagen min med sin idioti. FAEN 2. Dette skjer heldigvis ikke så ofte, men er sykt irriterende (gjelder en gruppe bilister spesielt). Kommer på motorveien i mye større fart en de som holder på å kjøre forbi. Tar dem igjenn. Isteden for å bare trykke lett på gassen og fullføre forbikjøringen. Så bremer dem ned (til under fartsgrensa) og legger sen inn bak bilen de holdt på å kjøre forbi. Så neår jeg har dundra avgårde så ser jeg de starter med forbikjøringen igjenn. 3. Sykelister som ikke bruker fortauet. Vet at de faktisk har lov til å sykle på veien. Men det er så mange bilister og nesten ingen fotgjengere i akershus. Idioter. 4. Folk som ikke blinker i rundkjøringer. 5. Folk som ikke kan veitraffikloven paragraf 16 artikkel 3 (legge seg tilbake til venstre felt etter avsluttet forbikjøring. 6. Folk som ligger under fartsgrensa, når det er tørt og fint ute. 7. Når det er tett trafikk og folk tror at regler ikke gjelder lenger. Ligger i feil felt. Kjører under fartsgrensa. Det er ikke kø bare tett trafikk. Duster Der fikk jeg litt utløp for frustrasjonene mine. Spesielt punkt 1! For dere som ikke er fra oslo så er det helt helt helt utrolig at Nordmenn er så idiotiske i trafikken. Finnes ikke ord for det en gang. Blir flau over å være norsk noen ganger for det er bare her det kan skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 5. Folk som ikke kan veitraffikloven paragraf 16 artikkel 3 (legge seg tilbake til venstre felt etter avsluttet forbikjøring. Håper jeg ikke møter deg etter en forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Sykkelister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 60+ gamle kjærringer i nye biler som ikke har øya med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Og Mopedbiler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 så så....må respektere gamle folk,de gjør så godt de kan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Skudd premie på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 så så....må respektere gamle folk,de gjør så godt de kan... Respektere de jeg..men når de blir halveis lam er det på tide og levere lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 hva som iriterer meg i trafikken. hmm... folk som skal ligg 0.5m bak meg uansett om jeg kjører fartsgransen eller fortere samme gjelder lastebiler!! ( når dette skjer advarer jeg en gang ved og bruke bremselys, neste gangen hogger jeg til på bremsen. hentet bmwen etter at den hadde stått nesten en uke på verksted. på vei hjem lå det en jævla peugot 206 i hekken min, hadde jo ikke kjørt bilen på en stund så jeg undervurderte bremsene, det var ikke akkurat langt unna at det smalt da, men han la seg ivertfall 50m bak meg. hehe) folk som ikke kan lære seg og skru på det jævla blinklyset i rundkjøringer. gamlisser som er på søndagstur og kjører i gangfart på motorveien. og folk som er så lat at di helst skal parkere bilen inn i butikken for at det skal bli litt kortere avstand og gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Irriterer meg over at folk kjører langs taxi fila for så og presse seg inn det de klarer.. Hadde de vært litt mer fleksibel kunne de tatt seg tiden til og kjøre inn litt lengere bak som vanlig folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 ...og folk som er så lat at di helst skal parkere bilen inn i butikken for at det skal bli litt kortere avstand og gå. Hvorfor irriterer du deg over dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 folk som ikke vil være litt samarbeidsvillig når man må flette. de som kjører for sakte etter forholdene. folk som plasserer seg forvirrende. så har vi den gjengen som ikke bruker blinklys, eller drar med seg blinklyshendelen når de har begynt å svinge, dvs etter oppbremsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 ...og folk som er så lat at di helst skal parkere bilen inn i butikken for at det skal bli litt kortere avstand og gå. Hvorfor irriterer du deg over dette? i mange tilfeller må jeg passere inngangen med bilen min for og komme på parkeringsplassen. og når folk er late og skal parkere så nær ingangen som mulig (uansett om det er målt opp til parkering akkurat der) så blir det gjerne trangt for meg og passere, hadde jeg hatt en gammel bil skulle jeg skrapt hele siden mot dems så kanskje di lærer til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Er enig det med at når du kjører med L, så skal de fleste forbi Men det er sånn man må bare leve med, er fornøyd jeg som er 16 år og faktisk får kjøre bil! Ellers, når jeg kjører moped, så har vi jo dette med blinking i rundkjøringa som dere diskuterer hett her Det er forbanna irriterende, har flere ganger vært i nærheten av å kræsje i biler som ikke blinker. En kamerat ble påkjørt i sommer i ei rundkjøring pga dette. Han hadde på seg t-skjorte og shorts, var ikke akkurat pent etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Blir grusomt irritert når det er rush og du står i kø for å komme innpå forkjørsvei. Men den første bilen skjønner det aldri eller er så grusom treig når noen lager luke så det er plass til å kjøre inn! Køen blir da bare tettere og du må vente lenger! Er så mange som har fått lappen i frokostblandingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå