Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen tilbake fra lakkerer med ny bakfanger og nylakkert hekk og panser. Deilig med panser som både er rustfritt og fri for steinsprut, samt bakparti uten riper og div. Her er noen bilder som ble knipset i farta, mest for å lære meg noen triks i bilderedigering senere.. :)

dzdz9ccfxx8znmegrixz.jpg

Nei se der :-D

Det ble veldig bra! Pen bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flotte kommentarer. Litt rart å se sammenlikningsbilder fra da jeg overtok bilen, men må jo tilføye at jeg syntes modifiseringene har løftet inntrykket betraktelig.

Da var universal remote control på plass i taket.. Knapper er morsomt.. :lol:

rnksw6jvwq0kadgztgnu.jpg

14b8ngqg5rm1sycqahaa.jpg

xr97j8bcay81idhc3ydr.jpg

keckbnv29d6z3p9un70n.jpg

44cs0r008hbauwyi546b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du den henn? og pris? vil også ha! :D

Er ordnet via en bekjent, men sender deg en PM i løpet av dagen med ytterligere informasjon.

Inpector Gadget :P hehe.. hvordan koblet du opp denne? Måtte du legge opp nytt eller lå det klart som mange av selgerene av disse på nettet skryter av? hehe

Dette er så enkelt som å koble opp med pluss og minus, samt å koble seg på ledning til taklukebryter for å få lys i panelet.. Man får kjøpt originalt ledningsnett som bare er å trekke.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du den henn? og pris? vil også ha! :D

Er ordnet via en bekjent, men sender deg en PM i løpet av dagen med ytterligere informasjon.

Inpector Gadget :P hehe.. hvordan koblet du opp denne? Måtte du legge opp nytt eller lå det klart som mange av selgerene av disse på nettet skryter av? hehe

Dette er så enkelt som å koble opp med pluss og minus, samt å koble seg på ledning til taklukebryter for å få lys i panelet.. Man får kjøpt originalt ledningsnett som bare er å trekke.. :-)

Kjekt! Ser meget bra ut! Ble dårlig med Touring på meg.. Etter x antall purringer på selger, så jeg meg lei på at kjøper skal måtte minne en selger på et potensielt kjøp. Har derfor lagt den bilen fra meg.. litt irritert.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! ser jo helt originalt ut. :D

Hehe, ja jeg må si at jeg liker diverse duppeditter. Så ikke poenget med å kjøpe en ny plate, klargjort for garasjeportåpner når man kan finne fram dremelen og gjøre det like bra. Eneste er at jeg ikke har noen garasjeport å bruke den på, men hva spiller det for noen rolle når det ser bra ut...? :lol:

Kjekt! Ser meget bra ut! Ble dårlig med Touring på meg.. Etter x antall purringer på selger, så jeg meg lei på at kjøper skal måtte minne en selger på et potensielt kjøp. Har derfor lagt den bilen fra meg.. litt irritert.. :P

Kjedelig at det skal være slik og at man ikke er litt mer seriøs når man faktisk forsøker å selge et produkt. Da kan det jo være det samme så får heller selgeren brenne inne med bilen selv. Til tros for at det var ganske kjedelig for deg å ikke få bil, og ikke minst kaste bort masse tid på vedkommende. Jeg er sikker på at den rette E39'en er rett rundt hjørnet for deg Richie :D

Blei grom nå ja :D Digg e39..! Savner faktisk min e39 litt ... hmm.

Takk for det. Begynner etterhvert å bli veldig fornøyd selv om jeg begynner å få skikkelig lyst på en E60 å henge fingrene i igjen. Spesielt etter å ha bladd fram noen bilder av gamlebilen som jeg postet i din tråd. Uansett så må jeg si at en E39 er veldig lett å ha med og gjøre, samtidig som det er en knallfin bil med svært gode kvaliteter. At det er lett å gjøre ting med bilen blir jo en bonus og at det er et bredt delemarked.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har garasjeport, men ingen som er elektrisk. Har vurdert å montere det flere ganger, men ettersom jeg flytter i løpet av våren er ikke dette noe jeg ønsker å påkoste.. Men får vel se om jeg kan få koblet den opp mot div. porter jeg ofte er innom.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...