Kai-P. Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Har ikke sett mange E39 som denne - kan ikke si annet enn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Må si meg enig med han over her! Utrolig stilig med "gjennomsiktig" panser! En av de peneste e39 jeg har sett, godt jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Da var bilen tilbake fra lakkerer med ny bakfanger og nylakkert hekk og panser. Deilig med panser som både er rustfritt og fri for steinsprut, samt bakparti uten riper og div. Her er noen bilder som ble knipset i farta, mest for å lære meg noen triks i bilderedigering senere.. Nei se der Det ble veldig bra! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Tusen takk for flotte kommentarer. Litt rart å se sammenlikningsbilder fra da jeg overtok bilen, men må jo tilføye at jeg syntes modifiseringene har løftet inntrykket betraktelig. Da var universal remote control på plass i taket.. Knapper er morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 hvor kjøpte du den henn? og pris? vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Inpector Gadget hehe.. hvordan koblet du opp denne? Måtte du legge opp nytt eller lå det klart som mange av selgerene av disse på nettet skryter av? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 hvor kjøpte du den henn? og pris? vil også ha! Er ordnet via en bekjent, men sender deg en PM i løpet av dagen med ytterligere informasjon. Inpector Gadget hehe.. hvordan koblet du opp denne? Måtte du legge opp nytt eller lå det klart som mange av selgerene av disse på nettet skryter av? hehe Dette er så enkelt som å koble opp med pluss og minus, samt å koble seg på ledning til taklukebryter for å få lys i panelet.. Man får kjøpt originalt ledningsnett som bare er å trekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Genialt! ser jo helt originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 hvor kjøpte du den henn? og pris? vil også ha! Er ordnet via en bekjent, men sender deg en PM i løpet av dagen med ytterligere informasjon. Inpector Gadget hehe.. hvordan koblet du opp denne? Måtte du legge opp nytt eller lå det klart som mange av selgerene av disse på nettet skryter av? hehe Dette er så enkelt som å koble opp med pluss og minus, samt å koble seg på ledning til taklukebryter for å få lys i panelet.. Man får kjøpt originalt ledningsnett som bare er å trekke.. Kjekt! Ser meget bra ut! Ble dårlig med Touring på meg.. Etter x antall purringer på selger, så jeg meg lei på at kjøper skal måtte minne en selger på et potensielt kjøp. Har derfor lagt den bilen fra meg.. litt irritert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Blei grom nå ja Digg e39..! Savner faktisk min e39 litt ... hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Genialt! ser jo helt originalt ut. Hehe, ja jeg må si at jeg liker diverse duppeditter. Så ikke poenget med å kjøpe en ny plate, klargjort for garasjeportåpner når man kan finne fram dremelen og gjøre det like bra. Eneste er at jeg ikke har noen garasjeport å bruke den på, men hva spiller det for noen rolle når det ser bra ut...? Kjekt! Ser meget bra ut! Ble dårlig med Touring på meg.. Etter x antall purringer på selger, så jeg meg lei på at kjøper skal måtte minne en selger på et potensielt kjøp. Har derfor lagt den bilen fra meg.. litt irritert.. Kjedelig at det skal være slik og at man ikke er litt mer seriøs når man faktisk forsøker å selge et produkt. Da kan det jo være det samme så får heller selgeren brenne inne med bilen selv. Til tros for at det var ganske kjedelig for deg å ikke få bil, og ikke minst kaste bort masse tid på vedkommende. Jeg er sikker på at den rette E39'en er rett rundt hjørnet for deg Richie Blei grom nå ja Digg e39..! Savner faktisk min e39 litt ... hmm. Takk for det. Begynner etterhvert å bli veldig fornøyd selv om jeg begynner å få skikkelig lyst på en E60 å henge fingrene i igjen. Spesielt etter å ha bladd fram noen bilder av gamlebilen som jeg postet i din tråd. Uansett så må jeg si at en E39 er veldig lett å ha med og gjøre, samtidig som det er en knallfin bil med svært gode kvaliteter. At det er lett å gjøre ting med bilen blir jo en bonus og at det er et bredt delemarked.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 hehehehe....har du ikke garasjeport? Likte modifikasjonen da, ser jo skikkelig bra ut med integrert åpner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Har garasjeport, men ingen som er elektrisk. Har vurdert å montere det flere ganger, men ettersom jeg flytter i løpet av våren er ikke dette noe jeg ønsker å påkoste.. Men får vel se om jeg kan få koblet den opp mot div. porter jeg ofte er innom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 ja da er du bra glad i duppedingser når du kobler opp er integrert garasjeportåpner i bilen, når du ikke en gang har elektrisk garasjeport! ellers så må jeg si bilen har blitt utrolig flott. har du fått på eisenmann eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Men får vel se om jeg kan få koblet den opp mot div. porter jeg ofte er innom.. Hørtes kriminelt ut Men det ble kult, litt misunnelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå