Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke noe hokus pokus å montere. Bare å koble seg inn på lyset til vindusbryterene. Jeg har også raidet ebay for disse dørhåndtakene og de færreste sender. Fant en som sendte, men det ene håndtaket var skadet (og uten LED diodene) til 85$, men det hjelper så lite når frakten også er på 60$. De andre som koster mellom 170-200$ sender ikke til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... jaja, blir nok ikke med det første uansett, da jeg har større problemer enn å finne dørhåndtaket, må "finne igjen" bilen først :P

du kunne ikke forklart meg litt hvordan du byttet fangere på bilen din btw? send gjerne på pm, hvordan du tok av bakfangern, flyttet over bjelkene osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami @ Har sendt deg en PM med fremgangsmåte etc.

mlarsen @ Du bestiller vel det tenker jeg. En fin oppgradering.. ;)

aplet86 @ Disse passer rett over. Ingen modifikasjoner. Bare å koble seg inn på vindusbryteren for å få lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått noen bilder av detailingen og forskjellene.. Det er utrolig hvor stor forskjell det var og hvor ille lakken var i forkant. Det skal riktignok sies at forrige eier ikke var noe glad i å vaske bil og er således årsaken til en del av lakkens tidligere tilstand. Hans Christian fra DCN skal imidlertid ha en stor takk for en god jobb! Tråden hans kan ses her

DSC_0044.jpg

DSC_0074.jpg

DSC_0075.jpg

DSC_0091.jpg

DSC_0119.jpg

DSC_0202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Til tros for at det ikke er jeg som skal ha honnør for arbeidet over lakken. Syntes ting begynner å bli meget bra og bilen ble helt annerledes etter denne detailingen. Det kommer noen helhetsbilder når jeg får kjørt på med et par lag med Swissvax Blau Weiss voks først. Flere bilder kan forøvrig ses i detailingstråden på detailersclub som jeg linket til over.. Neste mann ut nå blir vel å få montert el. rollo i bakrute og Eisenmann eksosen.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...