Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Ikke noe hokus pokus å montere. Bare å koble seg inn på lyset til vindusbryterene. Jeg har også raidet ebay for disse dørhåndtakene og de færreste sender. Fant en som sendte, men det ene håndtaket var skadet (og uten LED diodene) til 85$, men det hjelper så lite når frakten også er på 60$. De andre som koster mellom 170-200$ sender ikke til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 hmm... jaja, blir nok ikke med det første uansett, da jeg har større problemer enn å finne dørhåndtaket, må "finne igjen" bilen først du kunne ikke forklart meg litt hvordan du byttet fangere på bilen din btw? send gjerne på pm, hvordan du tok av bakfangern, flyttet over bjelkene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 dette liker jeg;) blir vell fort og bestille seg dette etter vært til bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Passet disse rett over, eller måtte de tilpasset noe? Blir jo utrolig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Tzunami @ Har sendt deg en PM med fremgangsmåte etc. mlarsen @ Du bestiller vel det tenker jeg. En fin oppgradering.. aplet86 @ Disse passer rett over. Ingen modifikasjoner. Bare å koble seg inn på vindusbryteren for å få lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Finfine oppgraderinger du gjør Gleder meg til å se bilder fra detailen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Blir spennende med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Bilder blir spennende, men jeg blir nesten flau når jeg ser hvor stor forskjell det ble.. Får trøste meg med å legge skyld på at den "gamle" lakken er noe forrige eier for stå for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Har skummet frem og tilbake på de siste sidene uten å finne noe detailing-bilder... Nå ble jeg skuffet Men gleder meg til å se den pene tralla di helt "concourse"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Takker Saltkjelen kommer nok til god nytte til neste uke bare å slenge opp noen detailing-bilder da gitt jeg er nok ikke den eneste som venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Da har jeg endelig fått noen bilder av detailingen og forskjellene.. Det er utrolig hvor stor forskjell det var og hvor ille lakken var i forkant. Det skal riktignok sies at forrige eier ikke var noe glad i å vaske bil og er således årsaken til en del av lakkens tidligere tilstand. Hans Christian fra DCN skal imidlertid ha en stor takk for en god jobb! Tråden hans kan ses her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Nydelig E39 Saltkjelen med rette motoren! Fargen får den til å bli noe ekstraordinært! Morsommt å se at en voksen (?) mann bruker så mange kroner på bilen, også i riktig retning tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ser veldig bra ut Salty, men vi trenger ferdig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Så tråden på DCN i dag morges, ble bra greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Takk for det. Til tros for at det ikke er jeg som skal ha honnør for arbeidet over lakken. Syntes ting begynner å bli meget bra og bilen ble helt annerledes etter denne detailingen. Det kommer noen helhetsbilder når jeg får kjørt på med et par lag med Swissvax Blau Weiss voks først. Flere bilder kan forøvrig ses i detailingstråden på detailersclub som jeg linket til over.. Neste mann ut nå blir vel å få montert el. rollo i bakrute og Eisenmann eksosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå