Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Jeg har også kjøpt mitt brukt. Jeg kjøpte nye dørsider i skinn og der fikk jeg med rullgardinene i sidedørene, så jeg har sluppet forholdvis billig unna. Det gjorde jeg også med rullgardina i bakruta som jeg betalte 500kr for.. Så det å lete på rett plass til rett tid er en viktig egenskap.. Å samle litt over tid er nok lurt, det har gått litt tid for meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Må si det var ganske behagelig å få på Eisenmann 2x70mm Race idag.. Det låter utrolig bra og ser unektelig bra ut.. Jeg kan ikke annet enn å beklage over dårlige bilder, men det er begrenset hvor godt et iPhone kamera blir i et forholdsvis mørkt parkeringshus. Nye bilder får være tilgode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ble bra det der:) selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ble bra med ordentlig anlegg bak der, blir Eisenmann på min 540 etterhvert også. Har hørt en e34 540 med dette, blir helt herlig lyd det V8ern trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ser veldig bra ut! Kor mykje måtte du ut med for 2x70mm? Hvordan er det inni bilen rundt 1750-2000 omdreininger? Er selv på jakt etter noke som ikkje bråker å durer ved vanlig kjøring! Hadde ikkje vore feil med ei lita lydfil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ble veldig bra dette Saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Liten filmsnutt hadde vært på sin plass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 pris på dette oppsettet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Er strålende fornøyd med resultatet selv, hva gjelder utseende og lyd.. Jeg har fjernet diffusoren bak pga. for dårlig plass til endehalene, så denne må modifiseres. Prisen vil jeg holde hemmelig mellom meg og selger, men oridinærprisene ligger på nettsidene deres. Sluttprisen avhenger selvsagt av hva slags kontakter man har. Den er forøvrig kjøpt hos Schmiedmann. Lydmessig hører man knapt noen forskjell innvendig. Så fremt man slår av både vifte og radio så hører man et dypt brøl ved 1700-2000 o/min, men dette er (etter min mening) ikke på noen som helst måte sjenerende. Gjevnt over et behagelig lydnivå hvor man også hører hva som bor i bilen ved gasspådrag. Forsøkte meg på et lydklipp etter massivt press fra Bimmers, så her har dere en liten smakebit.. Video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 OI OI OI..... Relavivt rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Tøft. Fra midtre potta og bak du har Eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Det er kun Eisenmann bakpotte og originalt resten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Hjalp seg veldig på lyden dette kan jeg tenke meg Blitt veldig pen den bilen din. Kult med slike mods som ikke alle andre har i sine e39er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Pen lyd! Men syns du var veldig beskjeden på høyrefoten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Herlig! Man får ikke bedre lyd enn Eisenmann, ingeniørene hos Tubi er vel på samme nivå.. men ingen andre.. Du er ikke redd for å få mangellapp pga RACE (ikke Tüv godkjent) da? Mye som må skjæres på diffuseren? Usikker på om jeg burde gå for Race eller Tüv.. Race gir vel ti ganger bedre lyd men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå