Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har også kjøpt mitt brukt. Jeg kjøpte nye dørsider i skinn og der fikk jeg med rullgardinene i sidedørene, så jeg har sluppet forholdvis billig unna. Det gjorde jeg også med rullgardina i bakruta som jeg betalte 500kr for.. Så det å lete på rett plass til rett tid er en viktig egenskap.. Å samle litt over tid er nok lurt, det har gått litt tid for meg også.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det var ganske behagelig å få på Eisenmann 2x70mm Race idag.. Det låter utrolig bra og ser unektelig bra ut.. 8)

Jeg kan ikke annet enn å beklage over dårlige bilder, men det er begrenset hvor godt et iPhone kamera blir i et forholdsvis mørkt parkeringshus. Nye bilder får være tilgode.. ;)

jul26sn7ku0cpi78oyrp.jpg

9vgmyv3tqfrugleg1gtp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Er strålende fornøyd med resultatet selv, hva gjelder utseende og lyd.. 8)

Jeg har fjernet diffusoren bak pga. for dårlig plass til endehalene, så denne må modifiseres. Prisen vil jeg holde hemmelig mellom meg og selger, men oridinærprisene ligger på nettsidene deres. Sluttprisen avhenger selvsagt av hva slags kontakter man har. Den er forøvrig kjøpt hos Schmiedmann.

Lydmessig hører man knapt noen forskjell innvendig. Så fremt man slår av både vifte og radio så hører man et dypt brøl ved 1700-2000 o/min, men dette er (etter min mening) ikke på noen som helst måte sjenerende. Gjevnt over et behagelig lydnivå hvor man også hører hva som bor i bilen ved gasspådrag.

Forsøkte meg på et lydklipp etter massivt press fra Bimmers, så her har dere en liten smakebit.. 8)

Video:

nnt61pm8qfpilrtcpdbc.jpg

mlta8pecp9xhnl8glfhh.jpg

fymadp9avwlyaacf9oqu.jpg

9orbef8x158i4n8gzpbn.jpg

m56dmf2dhkrok7v3can5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Man får ikke bedre lyd enn Eisenmann, ingeniørene hos Tubi er vel på samme nivå.. men ingen andre.. :lol:

Du er ikke redd for å få mangellapp pga RACE (ikke Tüv godkjent) da?

Mye som må skjæres på diffuseren?

Usikker på om jeg burde gå for Race eller Tüv.. Race gir vel ti ganger bedre lyd men.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...