Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

superbeetle: ok, skal søke etter noen bilder med 35% lysgjennomstrømming.

jeg vil ikke ha FOR mye solfilm. Det må se omtrent ut som original-sotet.

Trodde det kun måltes prosentvis i lysgjennomstrømming, jeg.

niklasja: hvor mange prosent har du da? og sender du link til bilde på pm? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

superbeetle: takker!

,men det ser nesten ut som mine vinduer er omtrent like.. ? vanskelig å se utifra bilder uansett. Jeg får vel spør bmw norge om de vet hva slags lysgjennomstrøm det er på mine vinduer originalt. 35-40% ser uansett ikke "harry" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jonr", eneste sotinga som er brukende er den jeg har. 13-14% gjennomtrengelighet :lol:

baxlziclst1pz2n9trd3.jpg

viys73halxi4xjem27yv.jpg

Så mørkt ser helt sinnsykt rått ut, men problemet er at våre kjære venner i statens vegvesen og politiet ikke alltid er veldig tilhenger av så mørk film. Jeg ble stoppet av en hvit V70 nå i helgen, med beskjed om besøk av vegvesenet innen 14 dager.

Jeg har 20% bak og 30% foran. kan beskues her hvis det i det hele tatt er interessant siden det er en Volvo :oops:

http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?f=15&t=41783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20% bak og 30% foran. kan beskues her hvis det i det hele tatt er interessant siden det er en Volvo :oops:

Flott bil det! Vurderte faktisk S60 D5 når jeg skulle handle bil i høst.

Ellers, sotinga var heller ikke ille :) Litt for mørkt for meg, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

mn8lsx6isx9bthcvywgi.jpg

Sotingen hadde nok blitt bra, men etter mye omOGmen, så har jeg konkludert med at sota ruter vekker unødvendig oppmerksomhet.

Snakket med Riis bilglass lokalt og de hadde mange skrekkhistorier ang. soting av siderutene foran. Politiet her i området er visst like "hyggelige" som politet andre steder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt sjansen på soting på en bil som denne (...). Synes egentlig ikke det er så fint lenger jeg. Har soting på 323n, og det blir veldig mye sort.

La heller folk kunne beskue den flotte fargen på interiøret ditt utenfra eller ha helt lys toning bare for å få litt farge på rutene :)

Hvis jeg ser en kontroll pleier jeg alltid å ta ned rutene foran og lukke opp takluka for å få mer lys inn. Har blitt stoppa mange ganger før, men aldri fått noen kommentar på rutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er denne bilen br-registrert? og kan det spottes en intercooler bak fangeren? i såfall har du kjørt forbi meg på motorveien forbi sandvika tidligere i sommer.

tøff bil.

Min er hvertfall BR-registrert (pluss samme farge) og fra de traktene, men noen intercooler er det ikke :P Det finnes sikkert flere BR-registrerte M3er da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...