325icab_88 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Er enig med at viss du skal ha 4 rør så skal motoren være tilsvarende. En 320 med 4 rør blir totalt feil!Men har at det er kun V8 som skal ha 4 blir helt feil. En 330 feks kan godt ha det. Forøvrig så har vel trådstarter en 535 og da mener jeg det kler bilen med 4 rør. Kjør på! Den øverste der oppe kledde det veldig godt! Bilen på bildet er "bare" en 525ia blir det veldig mer riktig enn 320 med 4 rør? Syns det kler bilen jeg!
BreitBau Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Det er akkurat det JEG prøver å få frem her hvertfall. At en fin bil er en fin bil... Eksos er ett designelement, som alt annet i dag.. Blir det feil å ha M3 fanger om du har motor under 2,5 ltr? Blir det feil å ha M3 speil om du bare har en 320? Blir det feil å GT vingen om det er en vanlig M3? Hadde det vært akseptabelt om Bmw brute litt ekstra penger og satte 4 rørs på en 320? Er det da almenn godkjent med 4 rørs på en 320 plutselig om hoveddesigner gjør det? Btw, V8ere skal vel ikke ha 4 rør! De skal jo ha 2 ovale, eller sidepipes
Frode D Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Er enig med at viss du skal ha 4 rør så skal motoren være tilsvarende. En 320 med 4 rør blir totalt feil!Men har at det er kun V8 som skal ha 4 blir helt feil. En 330 feks kan godt ha det. Forøvrig så har vel trådstarter en 535 og da mener jeg det kler bilen med 4 rør. Kjør på! Den øverste der oppe kledde det veldig godt! Bilen på bildet er "bare" en 525ia blir det veldig mer riktig enn 320 med 4 rør? Syns det kler bilen jeg! Kommer an på øyet som ser egentlig, men 325 er på kanten i mine øyne. Vurderte 4 rør til min 328 men droppet det. Men ja det blir mer riktig enn en 320. Syns den E34'en kledde 4 rør veldig godt. For det er anonymt samtidig som det er rått. Værre viss man har 4stk 3" rør ut
A.Teserud Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ja det er til 535. vurderte dette på 520 jeg hadde men følte også det ble litt feil. greit jeg har ingen v8 . men føler selv jeg har en helt ok motor. og syns den kledde de pottene veldig godt jeg. og akkurat det øverste bilde jeg så sist gang også som fikk meg til og bestemme att det var det jeg ville ha:) skal komme med bilder og oppdatering kan vi se da;) litt usikker på om jeg vill skjære i m5 fangeren, tror heler det bare blir i orginal fangeren:)
nimitz Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Fire enderør forbinder jeg med krefter. Jeg pleier og si at når jeg har en bil forran med fire rør, da har jeg møtt min overmann. Da snakker jeg self frabrikk montert. Det gjelder da i hovedsak BMW og Mercedes. Tror ikke det er fare for at de nevnte bilmerker kommer ut med fire rør på en to liters motor eller en 2.5 ltr for den saks skyld. Sorry, men jeg synes det ser bare dumt ut uorginalt.
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Sorry, men jeg synes det ser bare dumt ut uorginalt. Så om du hadde sett e46 min foran deg med 4 rør ut bak så hadde det sett dumt ut? Men om du hadde sett f.eks "niklasja" sin e46 med 4 rød bak så hadde det vært utrolig rått? Problemet med den tankegangen er jo det at utseendemessig er våre biler identiske, med unntak av farven. Det eneste som skiller er det at jeg har 2l og "niklasja" har 3l kompressor, men hvordan skal du kunne se dette på utseende på bilen?
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Sorry, men jeg synes det ser bare dumt ut uorginalt. Så om du hadde sett e46 min foran deg med 4 rør ut bak så hadde det sett dumt ut? Men om du hadde sett f.eks "niklasja" sin e46 med 4 rød bak så hadde det vært utrolig rått? Problemet med den tankegangen er jo det at utseendemessig er våre biler identiske, med unntak av farven. Det eneste som skiller er det at jeg har 2l og "niklasja" har 3l kompressor, men hvordan skal du kunne se dette på utseende på bilen? Støtter deg der S.Arnesen
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Støtter deg der S.Arnesen Det er bra Jeg skjønner jo det at folk syns det blir litt "feil" å style f.eks en 318/320 til å bli helt lik en m3, men at det blir dumt er jo bare bs. En bil kan se bra ut selvom det er liten/normal motor i den... Hvor går grensa for hva slags motor som er "bra" nok til å ha 4 eksoshaler? Er det greit på f.eks 330? men ikke på 328? hva med diesel eller bensin? kan en 330d ha 4 eksoshaler? eller er det forbeholdt 330i? Catch my drift?
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 For en meningsløs debatt!!!!! Går det an altså...! Hvor stor motor må jeg ha for å "rettferdiggjøre" 2*76mm utblås da? Kan det holde med en 320? Hva med 2*83mm, da må jeg vel ha en 328 eller hva syntes dere? Jeg tror kanskje det er litt på grensen med 328 også, kanskje m3? Hva om jeg monterer kompressor på m3'en, kan jeg da tillate meg 4*76mm eller blir det overkill? Tross alt så er det jo bare en 3.2 liter..
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Støtter deg der S.Arnesen Det er bra Jeg skjønner jo det at folk syns det blir litt "feil" å style f.eks en 318/320 til å bli helt lik en m3, men at det blir dumt er jo bare bs. En bil kan se bra ut selvom det er liten/normal motor i den... Hvor går grensa for hva slags motor som er "bra" nok til å ha 4 eksoshaler? Er det greit på f.eks 330? men ikke på 328? hva med diesel eller bensin? kan en 330d ha 4 eksoshaler? eller er det forbeholdt 330i? Catch my drift? hehe. Så jeg "får" lov til å beholde mine 4 eksoshaler på min 328 da hehe
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hehe. Så jeg "får" lov til å beholde mine 4 eksoshaler på min 328 da hehe Det har vel litt å si hvor store de er da? Neida, syntes 328en var utrolig fet, syntes ikke antall ska ha noe med motorstørrelsen å gjøre.. De fleste bilene har jo dette kun for utseendets skyld. Vil tro de fleste bilene her på forumet kunne byttet ut eksosen med 1*83mm f.eks og ikke hatt noe mindre effekt pga det.. M3 merket ditt derimot
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hehe. Så jeg "får" lov til å beholde mine 4 eksoshaler på min 328 da hehe Det har vel litt å si hvor store de er da? Neida, syntes 328en var utrolig fet, syntes ikke antall ska ha noe med motorstørrelsen å gjøre.. De fleste bilene har jo dette kun for utseendets skyld. Vil tro de fleste bilene her på forumet kunne byttet ut eksosen med 1*83mm f.eks og ikke hatt noe mindre effekt pga det.. M3 merket ditt derimot Det er en annen sak
Haug530D Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 4 rør er helt ok for meg, det som ikke er ok er de som skal ha sånne jappsepotter der man kan stappe inn hele hodet, synes 83mm er stort nok
Arild G. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Er enig med at viss du skal ha 4 rør så skal motoren være tilsvarende. En 320 med 4 rør blir totalt feil!Men har at det er kun V8 som skal ha 4 blir helt feil. En 330 feks kan godt ha det. Forøvrig så har vel trådstarter en 535 og da mener jeg det kler bilen med 4 rør. Kjør på! Den øverste der oppe kledde det veldig godt! Bilen på bildet er "bare" en 525ia blir det veldig mer riktig enn 320 med 4 rør? Syns det kler bilen jeg! bilen på første bildet er faktisk en 540i. og nå har den utblås kun på en side, og jeg synes personlig at det er penest. e39 og e46 kler 4 utblås mye bedre enn e34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå