Gå til innhold

Statens Vegvesen vil merke nye bilførere

Share

Anbefalte innlegg

Huff, åra flyr ja... :P

Jeg husker jeg fikk et spørsmål om katter liker å oppholde seg i tuneller. Det er jo logisk at ingen katter tør å gå inn der! Men det fikk jeg to feil på.

Katter kunne gå inn i tuneller for å søke ly fikk jeg høre. Hehe. Jeg ble så irritert, det sto jo ingenting om at det skulle være en øde tunell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huff, åra flyr ja... :P

Jeg husker jeg fikk et spørsmål om katter liker å oppholde seg i tuneller. Det er jo logisk at ingen katter tør å gå inn der! Men det fikk jeg to feil på.

Katter kunne gå inn i tuneller for å søke ly fikk jeg høre. Hehe. Jeg ble så irritert, det sto jo ingenting om at det skulle være en øde tunell.

Var slik da jeg tok teoriprøven så vi er vel flere som begynner å bli gamle..

Og det spørsmålet om katter er slikt som jeg synes bare blir tull, i tillegg til at de formulerer seg veldig vanskelig ofte.

Var ikke akkurat 100% sikker på at det er 9 feil som er mulig i dag så skal ikke protestere på 7!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og parkeringsplasser vil i all fremtid fremstå som pakker med bokstavkjeks. Jeg er imot noe slik da du skal per definasjon kunne kjøre om du har fått lappen, om det er behov for en sånn ordning tyder det på at man er for slepphendte med hvem som får stå på oppkjøringen; Formålet er nettopp å luke ut de som gir grunn for slik merking. Muligens er det heller sensor som burde få sin egen bokstav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk det er på grensen til diskriminerende jeg. "Hei, grattis med lappen. men du er ikke som alle andre, så her hr du en P".. hva er greia liksom. og hva skal de oppnå med dette? Det får nok ikke ned noe ulykkestall hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst et spørsmål nå om hvor mange liter vann en liter olje kan ødelegge elle noe sånt. Hva i all verden har det med noe ang. bilkjøring å gjøre? Bilen skal lekke ekstremt mye olje om det renner ut 1 liter når man kjører over en bro... Jeg vil si at det er umulig å kjøre med en bil som lekker så mye. En bil med så ekstrem lekkasje blir heller aldri EU-godkjent, så hvorfor er det relevant til føreropplæring? Normale mennesker dytter heller ikke bilen sin ut i vannet når den begynner å lekke olje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morteym: tror du begynner å bli litt gammel :roll:

Kan bare ha 7 feil av 35 på teoriprøva. :wink:

Ellers syns jeg det er et teit forslag. Blir litt som storebroren til "L"-en :roll:

Du er ikke gammel, bare ikke like ung enda, jeg tok nettopp teorien, den består av 45 spørsmål. 7 av dem kan være feil :) og formuleringen er sikkert like gal nå som den var den gang du tok den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, øremerket.. Teit stat :)

P for ny, G for gamling, K for kvinne, M for mann... Bleh, blir tragisk.

Og det å ha en P bakpå vil bare føre til enda flere farlige stunts. Finnes jo folk som bare MÅÅ kjøre forbi uansett fart så lenge det er en P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Da jeg tok det var det 35 feil en kunne ha tror jeg. Det som var teit var at du måtte være en racer i å forstå formuleringene.

Er vell ikke 35 feil man kan ha og bestå om det er det du mener...

Jeg tok Teoriprøva i sommer, og da var det

45spørsmål og man kunne ha max7 feil hvis man skulle bestå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...