PenguiN- Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 HP 166 forann og Federal Super steel 556 bak! Send gjerne pm for handel eller mer info!
Ostnes Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Er prisen for alle 5 felgene? Pris uten reservefelgen?
PenguiN- Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Prisen er for 5 felger og hvorav fire med dekk. Hva skal jeg med en felg etter jeg har solgt di 4 andre?
morteym Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 (div diskutering med mod) Alt det du skriver setter deg selv i dårlig lys. For det første så er jeg helt enig med moderator. Å begynne å blande inn admin og forsøke å umyndiggjøre en moderator eller si at han skal ringe deg på tlf hvis han har noe mer å si er dårlig oppførsel på et forum. Noen ganger får man svelge noen kameler. Jeg bruker en del tid på dette forumet og er interessert i at forumet skal være ryddig og seriøst. Det verste jeg vet er forum med mye støy pga tastaturkrigere som kverulerer, og hvor det er om å gjøre å vinne poenger ved å forumelere seg slik at den andre virker dum osv. Det er også grunnen til at jeg ikke orker å høre på politiske debatter lenger. Fortsett gjerne å bidra, men synes du får roe skuta litt. Lykke til med salget. Free bump.
Ostnes Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hmm, Kan sende deg en Pm på mandag jeg, vanskli for en sunnmøring å bruke så mye penger på en gang..
PenguiN- Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Okei, du ser selv hva som passer deg best ostnes
Fredrik Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg har sagt i fra til Gunnar om mine synspunkt på saken og mine følelser rundt din reaksjon. Jeg kan fjerne signaturen, men vil først høre hans mening.. Vi har en klar historisk praksis/sedvane når det gjelder signaturer og den ble etablert av Gunnar allerede på et tidlig tidspunkt rundt 2003/04. Signaturene skal være relativt korte og ikke være flashy med bl.a animerte bevegelser. Vi ønsker ikke lange lister med f.eks tidligere biler og vi ønsker heller ikke bilder i signaturen (jmf: pkt. 8. i forumets regler). Jeg er derfor enig med moderatorene om at du bør redusere din signatur til en fornuftig størrelse. Du kan gjøre dette selv (innen rimelig tid... 2-3 dager) eller Gunnar/undertegnede kan gjøre det for deg. Avgjørelser fattet av en moderator/administrator er ikke til diskusjon med mindre moderatoren/administratoren selv ønsker det.
Fredrik Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg har en 323iA E46 -98 mod.Passer de der? Det er jeg ganske sikker på... og akkurat BBS CH felgene (19") ser fantastisk fine ut på E46. Dette er imidlertid kostbare felger så se ekstra nøye etter slag/skader før du evt. kjøper felgene.
Ron Jeremy Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Lekre felger, og perfekte til E46. Er nesten slik at jeg kjøper bil til felgene enn omvendt. Er forøvrig et punkt jeg vil redegjøre for, og det er ikke med ønske om å rote opp tråden din. Men BBS er overtatt av kreditorer og de selger fortsatt BBS felger men til en ennå dyrere pris enn BBS solgte de for. Hvertfall det jeg har hørt. Mht pris og kvalitet på felgene syns jeg ikke pris er noe issue her, dette er kvalitets felger som passer ekstremt bra til BMW, som hånd i hanske. Lykke til med salget.
marius paulsen Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 bbs lager felger som før men har satt opp prisene betraktelig igjen.. har fått et pristilbud på bbs lm i 19" og di er gått opp til 50000kr for 4 felger. her selv bbs ch på min e39 og kan bekrefte at kvaliteten er på topp.
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Får mange bud nå, er ikke lenge igjen til disse selges nå tror jeg...!
Wheelwhore Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Gundersen Sportscar skaffer jo nye slike,så at de ikke er å få tak i lenger er vel ikke helt riktig. Tøffe felger men akk så vanlig (kjedelig) på E46
Kri$$ Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Gundersen Sportscar skaffer jo nye slike,så at de ikke er å få tak i lenger er vel ikke helt riktig. Tøffe felger men akk så vanlig (kjedelig) på E46 Vanlig ja, men er dem så kjedelig da? Synd det samme har blitt med BBS LM, blir nok den nye vårmoten i år det;) Beklager OT til trådstarter.
Anbefalte innlegg