milhouse Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 grattis med kul bil, er moro at noen tør å skille seg ut med annet en sort sort . 2.2 liter en fantastik motor har kjørt det litt og bra du har manuell! Spesiellt så var bilde av instrumente kult likte det. Med tanke på tidliggere kommentare vedrørende z4 så er jeg ikke like begeistret for den i cab, men i coupe er den rå! Kunne gjerne hatt en 2.8 liter, men den som ligger på netter er jo ikke ett smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har ikke sjekket dørene på min facelift for isolasjon, men det kan umulig være mye siden de avgir en skikkelig "hul" lyd når man lukker døren. ikke noe soft close der ihvertfall!Panser og bagasjelokk har ihvertfall ingen isolasjon. Det var vel valgfritt for de som kjøpte bilene ny! Programmet finnes i piratbukten, har fått det brent ut på dvd. Jeg går bare ut fra noe jeg har lest på zpost eller hvor det var, der en hadde lagt inn matter i dørene for å få en mer dempet lyd i døren. Der ble det nevnt at det var slik bmw hadde gjort det på faceliften, men det kan selvfølgelig ha vært en option. Mindre demping = lettere bil Jeg får vel kanskje kaste loss med kurs mot bukten i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 ":3bd2l37d]Har ikke sjekket dørene på min facelift for isolasjon, men det kan umulig være mye siden de avgir en skikkelig "hul" lyd når man lukker døren. ikke noe soft close der ihvertfall!Panser og bagasjelokk har ihvertfall ingen isolasjon. Det var vel valgfritt for de som kjøpte bilene ny! Programmet finnes i piratbukten, har fått det brent ut på dvd. Jeg går bare ut fra noe jeg har lest på zpost eller hvor det var, der en hadde lagt inn matter i dørene for å få en mer dempet lyd i døren. Der ble det nevnt at det var slik bmw hadde gjort det på faceliften, men det kan selvfølgelig ha vært en option. Mindre demping = lettere bil Jeg får vel kanskje kaste loss med kurs mot bukten i kveld da Etter hva jeg har hørt så skal det være 3 forskjellig typer isolasjon tilgjenglig på disse bilene. men det er det ikke i norge, sikkert noe bare for usa. Så på ett program på discovery der de sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 kan ikke du sjekke slikt via VIN nr da milhouse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Må si jeg misunner deg den bilen din du Beklager at jeg ikke hilste første gangen på lørdag, men jeg var ikke helt sikker på om det var deg ved første passering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Tenkte det var best å legge seg inn når jeg så angel eyes og tåkelys dukke opp i speilet Var ute i god tid, så tok det pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 ":1b3c2woh]Tenkte det var best å legge seg inn når jeg så angel eyes og tåkelys dukke opp i speilet Var ute i god tid, så tok det pent hehe... er det eneste riktige det Sjøbuse og jeg hadde dårlig tid, var noen burgere som venta på oss på grålum grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Se her ja, endelig noen bilder av nybilen i hus. Det ser ut som en fantastisk bil med en übercool fargekombinasjon. Rødt og sort går meget godt sammen og er faktisk ganske lekkert. Jeg prøvde en rød E46 M3 med rødt interiør for et par mnd siden og det var en lekker kombinasjon. Jeg deler også samme oppfatning som deg mht. Mercedes' interiørkombinasjoner. Hvordan syns du 2.2 literen fungerer i kombinasjon med denne snertende bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Ang.. interiørkombinasjoner så gjør BMW akkurat samme greia de også. Har sett noen Z3r med mildt sagt interessante interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 kan ikke du sjekke slikt via VIN nr da milhouse? Jeg kan godt sjekke da må dere bare gi med de siste 7, men jeg tror ikke vi kommer noe lengre. Har lenge tenkt litt på z4 og da jeg hørte om 3 forskjellige lydisolasjoner så prøvde jeg å undersøke litt, men alle så bare rart på meg! Har ikke vært en mulighet i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Se her ja, gratulerer med noe som ser ut til å være en utradisjonell men meget vellykket kombo! Motoren er absolutt riktig, valg av kasse også. Valg av skinnfarge, vel, rødt skinn funker ikke overalt, i alle biler. Her fungerer det strålende, veldig fresht og litt utenom det vanlige! Håper det blir en lang fin sommer og mange fine turer med taket nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Takk for det alle sammen Synes motoren fungerer strålende, men til langdistansekjøring skulle jeg gjerne hatt et 6. gir. Denne bilen er i utgangspunktet tysk. Mitt intrykk er at de fleste i Norge har gått for standardsetene, noe jeg ikke kan skjønne, når en først skal ha en slik bil. Kan også legge til at jeg er 184cm høy, og jeg vil ikke anbefale noen som er noe særlig høyere å kjøpe z4. Jeg har setet så langt bak det går, og da sitter jeg i typisk racingposisjon. Det vil si at i e46'en satt jeg ca 3 hakk lenger bak, med setet vippet ned et par hakk til i ryggen. Nå kan det jo også sies at det heller ikke er den ideelle sittestillingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Mange som får et litt aha-opplevelse ang. sittestilling når de kommer over i skikkelig bil, inkl deg tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 hehe, før har jeg måttet strekke meg etter clutchen, og gjerne dra setet et hakk frem i køkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 ":23hls2tn]Kan også legge til at jeg er 184cm høy, og jeg vil ikke anbefale noen som er noe særlig høyere å kjøpe z4. godt jeg på en god dag er er 170, med buffalo oppsdatt hår så kan det jo hende at det blåser litt i håret. z4 er en fantastisk bil, men jeg ville gjerne hatt coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå