Gå til innhold

Forumet bør deles i flere kategorier?  

104 stemmer

1. 1. Forumet bør deles i flere kategorier?

• Nei
      51
    • Ja, som alternativ 1
      30
    • Ja, som alternativ 2
      15
    • Ja, men ikke slik som nevnte alternativ
      10

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

La oss fokusere på muligheten og være konstruktive.

Forumet er bra nok til mitt bruk, jeg er egentlig fornøyd så lenge forumet ikke lagger.

Jeg drev en del med php og web for noen år siden, men har glemt mye av det. Har også vært mod på et større forum, noe jeg ble lei av. Hadde jeg hatt noen ressurser så kunne jeg hjulpet til.

Det er nok mange som ville hjulpet til, men som eier av en side/forum så vil man selvfølgelig ikke miste kontrollen og man vil stole på at vedkommende "passer" til oppgaven.

Slike ting som "månedens bil" kunne noen andre tatt seg av, hadde vært artig å fått i gang den.

Skrevet

Synes virkelig vi skal får en off topic her!

Og dele det mer opp er noe jeg syntes vi skulle gjøre med en gang jeg ble medlem. Jeg er/ var mye på mopedportalen som er delt opp mye mer. Men nå som jeg har vært her en liten stund tenker jeg ikke noe mer over det uten om at vi mangler en off topic.

Noen som er enig med off topic?

Skrevet

Jeg er uenig at vi skal ha off-topic. Jeg skjønner at mange vil ha det, men jeg mener vi ikke trenger det fordi det kommer så mye søppel der som ikke har relevans til bmw i det heletatt (og til det har vi jo andre forum til), og det kan lett skape et fjortismiljø på forumet.

Skrevet

Helt enig, off-topic-deler fungerer ytterst sjelden. Jeg synes også hele kjøp og salg-delen skulle vært langt strengere modert. Hvis man ikke skal kjøpe, selge eller tilføyer noe nyttig til salgstråden - drit i å legge inn innlegg!

Skrevet

off topic har ikke noe her på forumet å gjøre, det kan man ta på f.eks diskusjon.no eller vg.no's diskusjonsforum. Moderatorene tillater en liten slingringsmon når det kommer til ot i tråder, og det funker greit :D

Er kun to småting jeg skulle ønske var anderledes her, og det er som som det er nevnt tidligere i tråden "månedens bil" :)

Dette forutsetter jo at man har kandidater nok til det.

Det andre jeg ønsker meg er en treff kategori :D

Skrevet
syntes det er veldig greit jeg:) skulle heller prøv og fått i gang en ordentlig søke motor som man faktisk kan finne ting med .. så hadde man kanskje sluppet masse repost og spørmål som er besvart 100 og ørten ganger! :P

tror også at forumet er får lite til å dele det enda mer opp..det enkleste er ofte det beste :)

Enig,bedre søkemotor!

Skrevet

synest forumet er knall jeg:) hvis det blir mer oppdelt er jeg redd for at hele miljøet blir mer surt, hvertfall min erfaring med andre forum.. foe da får folk mer å irritere seg over..

Skrevet
off topic har ikke noe her på forumet å gjøre, det kan man ta på f.eks diskusjon.no eller vg.no's diskusjonsforum. Moderatorene tillater en liten slingringsmon når det kommer til ot i tråder, og det funker greit :D

Er kun to småting jeg skulle ønske var anderledes her, og det er som som det er nevnt tidligere i tråden "månedens bil" :)

Dette forutsetter jo at man har kandidater nok til det.

Det andre jeg ønsker meg er en treff kategori :D

100% enig med arnesen

Skrevet

Forumet er knallbra som det er. Det eneste jeg savner er en bedre søkefunksjon, for den fungerer ikke særlig godt :?

Skrevet

Forumet er knallbra! Jeg er glad over at det ikke er flere inndelinger. Det er så enkelt nå. Om det blir oppdelt tror jeg liksom der kan bli flere smågrupper istedet for én stor samling, som vi er nå.

Men hva er det egentlig som er gale med søkefunksjonen? Har egentlig aldri skjønt hvorfor den er så gale, den er jo så enkel.

Skrevet

Jeg synes for guds skyld at vi ikke skal dele opp forumet i flere avdelinger. og ihvertfall ikke i 3/5/7/8/m-serier. dette er gjort på flere andre forum, og det ender med lite hell. se "bilforumet.no" der er det så mange avdelinger at det nesten er umulig å vite hvor man skal poste, og man må sette av hele dagen om man skal kunne titte litt på alt. jeg for min del synes det er helt perfekt som det er nå, det eneste jeg ville bemerket er at jeg savner "månedens bil" jeg merker også VELDIG stor vekst av aktivitet her på forumet siden jeg ble medlem, og jeg tror at mye av grunnen til dette er at det er såpass ryddig og relevant at medlemmene her synes det er lett og bruke, og innleggene blir lett synlige. brukerne bortfaller mer og mer hvis man legger opp til for mange avdelinger, for når man poster et spørsmål eller liknende, så er det stor sannsynlighet for at vedkommende som har nødvendig kompetanse til å svare ikke er særlig aktiv i denne avdelingen, og dermed dør tråden ut. for min del er det all applaus til gunnar og andre som medvirker til driften her, det er i mine øyne det absolutt beste Bil forum jeg har sett! :D

Skrevet

Det er forståelig at nye brukere syns de forumstrukturer de er vant til er bedre enn den vi har på bimmers, men det man kanskje da skal huske på, er at det er forsvinnende lite folk som forlater bimmers, selv om de kjøper andre bilmerker.. Ikke bare det, bimmers.no vil jeg vel tørre å påstå er en av hovedgrunnene til at bmw-eiere holder seg til bmw.. Bimmers.no er i høyeste grad med på å fremme bilmerket, og etusiasmen rundt bilmerket bmw, og for min del kan jeg aldri se for meg at jeg ikke har minst en bmw i garasjen..

Bimmers.no er og blir en spesiell gruppe folk, og alle er velkomne til å komme med innspill, men når alt kommer til alt, tror jeg det godt skal gjøres å finne en bedre struktur på forumet..

Det måtte i såfall være En treff gruppe, og per i dag er det det eneste i selve strukturen jeg kunne ønske meg var anderledes..

Skrevet
Blir for dumt når sånne tråder som dette kommer fra folk som ikke har vært her inne før engang! :roll:

Men ofte kan det være at vi med gult bånd har "gått blind i våre egne ganger".. Friske innspill er sunt og godt, men når det er sagt har jeg enda til gode etter mine snart 4000 innlegg, å se at det blir tatt til følge. Dess mer tid man tilbringer her dess mer liker man forumstrukturen... Husk at inne her er det folk som frekventerer flere ganger om dagen, og da er det veldig lett, med få grupper, å kunne holde seg oppdatert på alt sammen..

Hvis Gunnar kan komme med en liten oppdatering med hvor mange klikk det er her per dag, tror jeg de fleste nye på forumet ville fått kraftig bakoversveis ;)

Har også enda til gode å se en med mange innlegg her komme med forslag om endringer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...