Frode D Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ojojoj. Kondemnert? Gikk det bra med deg og evt. passasjerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Shaitolainen Gikk det bra med deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Næi kor i svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Nei svarte.....Håper det gikk bra med deg da! Frode: Regner ikke med de kondemnerer en 2000 740 for det der, med mindre den skulle ha blitt alvorlig rammeskjev og det som er Felgene så sjefolainen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Aiai....håper det går bra med deg. Synd med bilen, selv om det er ubetydelig i en slik sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Minner litt om mtech hjula til e36... De fine.. Meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Frode: Regner ikke med de kondemnerer en 2000 740 for det der, med mindre den skulle ha blitt alvorlig rammeskjev og det som er Det blir rimelig sikkert kondemnering her. Nautiluz bor i Sverige, og bilen er derfor svensk. Triste greier, så mye tid som han har brukt på den bilen.. og ikke minst så var den altså akkurat hellakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg TROR jeg hadde flydd i halsen på han som ikke overholdt vikeplikten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Nei, nei, nei...... Gråter av medfølelse. Forferdelig bittert når du har lagt så mye ned i bilen som bare fordufter på den måten. Håper det ikke tar motet fra deg! Kvel lastebilsjåføren for meg også er du snill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Virkelig trist dette! E38-eierne på dette forumet ser ut til å ha en liten forbannelse hvilende over seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Virkelig trist dette!E38-eierne på dette forumet ser ut til å ha en liten forbannelse hvilende over seg... Hoi, nå skal vi ikke ha noe troll i ord her. Eneste forbannelsen jeg har hatt over meg har vært at man ikke merker hastighet i en slik bil... Christian sin forbannelse var jo heller ikke så stor forbannelse til slutt, det var bare Bilia som var inkompetente. Ellers har det vel ikke vært så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 huff, detta var jo surt, gleda meg til go se hvordan den ville bli med felga var det unnamanøver eller traf du lastebilen direkte? håper det gikk bra med alle i bilen i hvertfall, virkelig kjipt når sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Bilen blir nok kondemnert ja. Den har ikke så stor verdi i sverige. +at begge sider er jo bulket. det er mye sparkel som må til der. Ikke ville jeg hatt den på veien igjen heller skal jeg være helt ærlig. Synes aldri det blir like bra igjen etter 20kg sparkel. Jeg prøvde å komme forran lastebilen da jeg forsto at han ikke hadde sett meg. Men rakk som dere ser ikke å komme forran. hehe. Var bare meg i bilen og det gikk bra. Litt stiv i nakken, så håper det gir seg og at det ikke blir noe videre problemer med det. Men har nå kanskje sett meg ut en annen bil som felgene passer på så er kanskje ikke så sikker på at dem selges likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Oioioi, også på taket da. Dette var dramatisk. Lønner seg ikke å stole på noen i trafikken... Så hva slags bil blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Undervurder aldri en mann som kjøper bil etter felgene, og ikke omvendt Gleder meg til å se nærmere, om du ender opp med bilen jeg misstenker du har i tankene Utrolig kjipt med syvern, men bra du kom fra det hel. Vil helst ikke oppleve noe sånt med Z'en.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå