Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ut som en meget pen bil! Ettermontering av M-tech2 og kanskje senk, så ville den bli enda mer knall. Som folk sier er takluke en bra del, men vil ikke si at det er en avgjørende detalj.

Skrevet

Ville tatt bilen på en tilstandsraport hos BMW. :wink:

Er veldig utsatt for "subframe disaster" den modellen der :shock:

Lykke til med kjøp uansett. Håper å rulle rundt i noe sånn til sommeren selv, men lommeboka stopper på 320. :cry:

Skrevet

Lykke til med kjøp uansett. Håper å rulle rundt i noe sånn til sommeren selv, men lommeboka stopper på 320. :cry:

er ikke de en e36 ting?
Skrevet

er ikke de en e36 ting?

E46 også desverre...

Skrevet

Synes ikke dette var noe billig for en bil som "må vekk" :roll:

Og som sagt så er takluke et must! Og Harman/Kardon er heller ikke å forakte. Dessuten blir det dyrt om man må begynne å ettermontere m-tech, senk og annet.

Det er absolutt kjøpers marked! Mitt tips er å ha litt is i magen og vente på en bil som er perfekt for deg :wink:

Skrevet

Prisen er jo bra, og det sier jeg ikke fordi jeg skal selge en 323 selv. Denne bilen har jo vært til salg sinnsykt lenge, kan ikke skjønne hvorfor den ikke har gått enda. Pga det ville jeg undersøkt bilen nøye. Er fargen så spesiell at ingen vil ha den? Delskinn er jo såsomså, går jo an å kjøpe et M3-interiør og sette inn da.

Ikke la HK-anlegg være et kjøpskriterie. Ok, får du det med på kjøpet så er det kjekt fordi det er et ekstrautstyr. Men det er så dårlig at det bør byttes ut uansett om du er litt interessert i lyd.

Takluke er ok, men husk på at det veier mye ;)

Skrevet

Og som sagt så er takluke et must! Og Harman/Kardon er heller ikke å forakte. Dessuten blir det dyrt om man må begynne å ettermontere m-tech, senk og annet.

Takluke er ikke ett must for de fleste, vil heller si at det er en kjekk ekstra mulighet. harman/kardon anlegget er jo ikke akkuratt noe imponerende, og forskjellen er liten opp mot standar høytalere.

Prisen er jo bra, og det sier jeg ikke fordi jeg skal selge en 323 selv. Denne bilen har jo vært til salg sinnsykt lenge, kan ikke skjønne hvorfor den ikke har gått enda. Pga det ville jeg undersøkt bilen nøye. Er fargen så spesiell at ingen vil ha den? Delskinn er jo såsomså, går jo an å kjøpe et M3-interiør og sette inn da.

Syns faktisk prisen er veldig bra, men det er jo litt "skremmende" at den har stått så lenge til salgs. Ble jo faktisk tilbud 180k for min 320ci, og den har mindre utstyr og den uffatelig kjedelige m52tub20 maskinisten. Riktignok 50k mindre på telleren men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...