Gå til innhold

05mod E61 535d

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, vi er akkurat ferdig med barnevogn-perioden, men eg synes touringen er finere så det blir 550xd touring. Hvit eller spacegrey. Har funnet en aktuell, men må få solgt 535d først.

Har du isåfall lyst til å selge 21" sommerhjulene dine til meg, eller tar du de med deg til neste bil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tror eg nok blir solgt med bilen. Har funnet de neste felgene eg skal ha, de blir enda grommere og enda mer konkave. Men hvis ikke neste eier vil ha de med så kan eg selge de. Kan ha deg i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

YN???????? Den hadde UF når den var min. Hvordan har dette seg egentlig????

Trist å ta så godt vare på noe, bare for å se slikt som dette skje. Eg har fått mye pm angående hvordan denne ble behandlet av siste eier. Og ingen av de var særlig positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist :( Sjekket litt, og den du hadde med UF-skilt finnes ikke mer, men den med YN over her er en bruktimportert 535. Eneste måten å kunne fastslå om det er din er vel om du har chassisnummer på den, for å sjekke opp mot denne. Hvis UF-skiltene feks. ble stjålet, så får bilen nytt regnr. Mange som ''stjeler'' disse selv, for å få en bokstav og tallkombinasjon de har har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Nei, jeg kjøpte replika anlegget til GS bildeler. Men dette passer IKKE biler med panorama. Så jeg måtte bygge om ett av festene til avstiverene som er der for å styrke karosseriet pga svakheten taket gir. Men dette og det at det bare var synlig potte under bilen på venstre side gjorde at jeg leverte det inn igjen og fikk Svendsen Eksos til å lage ett til meg. MYE billigere og det ser bedre ut. Ble litt finere lyd også synes eg. Er på ferie så jeg får ikke lagt ut bilder av slik det ser ut no. Men ta kontakt med de så fikser de det for deg. Eneste du må gjøre hvis du har E61 og nivåregulering er å flytte kompressoren inni bilen. Dette er meget enkelt og fort gjort.

Hvor flyttet du kompressorene til?

Har du noen bilder?

Hvor fikk du frontleppa fra og kor får man slike felger du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene heter Larzon og det ligger ett sett på finn.no nå.

(søk BMW og sør trøndelg som landsdel)..ca 10-12 000,- for 20" hjul.

Leppen får du på f.eks ebay om du skal ha kopi eller evt hartge hvis du skal ha original. Ligger også en original leppe på finn.no. Søk på Hartge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppen får du på f.eks ebay om du skal ha kopi eller evt hartge hvis du skal ha original. Ligger også en original leppe på finn.no. Søk på Hartge.

Det der er ingen Hartge leppe, men en kopi av Hamann sin. Hartge har ikke glippe midt under fangeren slik denne og Hamann har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte replika anlegget til GS bildeler. Men dette passer IKKE biler med panorama. Så jeg måtte bygge om ett av festene til avstiverene som er der for å styrke karosseriet pga svakheten taket gir. Men dette og det at det bare var synlig potte under bilen på venstre side gjorde at jeg leverte det inn igjen og fikk Svendsen Eksos til å lage ett til meg. MYE billigere og det ser bedre ut. Ble litt finere lyd også synes eg. Er på ferie så jeg får ikke lagt ut bilder av slik det ser ut no. Men ta kontakt med de så fikser de det for deg. Eneste du må gjøre hvis du har E61 og nivåregulering er å flytte kompressoren inni bilen. Dette er meget enkelt og fort gjort.

Hvor flyttet du kompressorene til?

Har du noen bilder?

Hvor fikk du frontleppa fra og kor får man slike felger du har?

Kompressoren flyttet eg til hjulbrønnen.

Frontleppa var som Saltkjelen nevner, kopi av Hamann.

Har masse bilder. Skal sende deg noen.

Felgene eg hadde var 20" BBS RX og 20" Larzon Innovation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...