ArneR. Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ja, luktesansen din fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Da håper jeg vi får se en touring, siden sedan allerede er presentert på forumet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jada, vi er akkurat ferdig med barnevogn-perioden, men eg synes touringen er finere så det blir 550xd touring. Hvit eller spacegrey. Har funnet en aktuell, men må få solgt 535d først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jada, vi er akkurat ferdig med barnevogn-perioden, men eg synes touringen er finere så det blir 550xd touring. Hvit eller spacegrey. Har funnet en aktuell, men må få solgt 535d først. Har du isåfall lyst til å selge 21" sommerhjulene dine til meg, eller tar du de med deg til neste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 De tror eg nok blir solgt med bilen. Har funnet de neste felgene eg skal ha, de blir enda grommere og enda mer konkave. Men hvis ikke neste eier vil ha de med så kan eg selge de. Kan ha deg i tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 RIP, har vært brann i denne :/ Ingen som vet årsaken, men vill tro det kan ha med dette å gjøre: http://mobil.dn.no/article2362577.ece?REF=dispatched Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 YN???????? Den hadde UF når den var min. Hvordan har dette seg egentlig???? Trist å ta så godt vare på noe, bare for å se slikt som dette skje. Eg har fått mye pm angående hvordan denne ble behandlet av siste eier. Og ingen av de var særlig positive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Trist Sjekket litt, og den du hadde med UF-skilt finnes ikke mer, men den med YN over her er en bruktimportert 535. Eneste måten å kunne fastslå om det er din er vel om du har chassisnummer på den, for å sjekke opp mot denne. Hvis UF-skiltene feks. ble stjålet, så får bilen nytt regnr. Mange som ''stjeler'' disse selv, for å få en bokstav og tallkombinasjon de har har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 han som hentet bilen meldte skiltene stjelt og fikk YN så solgte han den videre og nå er det ikke mer igjen:/ veldig kjipt at en sånn bil ikke blir tatt vare på.. var strøken i ditt eie ArneR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Nei, jeg kjøpte replika anlegget til GS bildeler. Men dette passer IKKE biler med panorama. Så jeg måtte bygge om ett av festene til avstiverene som er der for å styrke karosseriet pga svakheten taket gir. Men dette og det at det bare var synlig potte under bilen på venstre side gjorde at jeg leverte det inn igjen og fikk Svendsen Eksos til å lage ett til meg. MYE billigere og det ser bedre ut. Ble litt finere lyd også synes eg. Er på ferie så jeg får ikke lagt ut bilder av slik det ser ut no. Men ta kontakt med de så fikser de det for deg. Eneste du må gjøre hvis du har E61 og nivåregulering er å flytte kompressoren inni bilen. Dette er meget enkelt og fort gjort. Hvor flyttet du kompressorene til? Har du noen bilder? Hvor fikk du frontleppa fra og kor får man slike felger du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Felgene heter Larzon og det ligger ett sett på finn.no nå. (søk BMW og sør trøndelg som landsdel)..ca 10-12 000,- for 20" hjul. Leppen får du på f.eks ebay om du skal ha kopi eller evt hartge hvis du skal ha original. Ligger også en original leppe på finn.no. Søk på Hartge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Leppen får du på f.eks ebay om du skal ha kopi eller evt hartge hvis du skal ha original. Ligger også en original leppe på finn.no. Søk på Hartge. Det der er ingen Hartge leppe, men en kopi av Hamann sin. Hartge har ikke glippe midt under fangeren slik denne og Hamann har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Nei, jeg kjøpte replika anlegget til GS bildeler. Men dette passer IKKE biler med panorama. Så jeg måtte bygge om ett av festene til avstiverene som er der for å styrke karosseriet pga svakheten taket gir. Men dette og det at det bare var synlig potte under bilen på venstre side gjorde at jeg leverte det inn igjen og fikk Svendsen Eksos til å lage ett til meg. MYE billigere og det ser bedre ut. Ble litt finere lyd også synes eg. Er på ferie så jeg får ikke lagt ut bilder av slik det ser ut no. Men ta kontakt med de så fikser de det for deg. Eneste du må gjøre hvis du har E61 og nivåregulering er å flytte kompressoren inni bilen. Dette er meget enkelt og fort gjort. Hvor flyttet du kompressorene til? Har du noen bilder? Hvor fikk du frontleppa fra og kor får man slike felger du har? Kompressoren flyttet eg til hjulbrønnen. Frontleppa var som Saltkjelen nevner, kopi av Hamann. Har masse bilder. Skal sende deg noen. Felgene eg hadde var 20" BBS RX og 20" Larzon Innovation. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Takk for info Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Beklager for å dra opp en forholdsvis gammel tråd, men lurer på hvor du har fått tak i de skiltene med ¨Bmw 535d¨ som du har på annonsebildene i finn annonsen? Kunne gjerne hatt noen slike selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå