Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Cadillac Xlr. Basert på forrige generasjon Corvette. Cien er en konseptbil som aldri ble tilgjengelig for publikum, men designmessig er dette det nærmeste du kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cadillac Xlr. Basert på forrige generasjon Corvette. Cien er en konseptbil som aldri ble tilgjengelig for publikum, men designmessig er dette det nærmeste du kommer.

Denne Cadillac´n går rimelig bra... jeg prøvde å henge på en slik oppover henget på Storebeltsbroen i Danmark, men det klarte jeg ikke. Den har en Northstar V8 motor på 4565 cm3 som yter 320 HK ved 6400 rpm og 420 Nm ved 4000 rpm... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å henge på en slik oppover henget på Storebeltsbroen i Danmark, men det klarte jeg ikke.

Biler går faktisk ikke rimelig bra bare fordi en gammel mann i en 318d ikke greier henge på! :twisted:

Hvor tror du han girte foresten? 4100rpm kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å henge på en slik oppover henget på Storebeltsbroen i Danmark, men det klarte jeg ikke.

Biler går faktisk ikke rimelig bra bare fordi en gammel mann i en 318d ikke greier henge på! :twisted:

Hvor tror du han girte foresten? 4100rpm kanskje?

Pøh... XLR klarer 0-100 Km/t på godt under 6 sekunder og har en topphastighet på 250 Km/t (elektronisk begrenset)... dvs. at den går nogenlunde som en E90/91 330i. Du har ikke en sjanse mot Caddy´n du heller i din boyracer av en Z3... iallefall ikke på alminnelige veier... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...