Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

tenk å emblemstyle en E60 #-o

Har faktisk sett et par E60 i Oslo som har frustrert meg veldig mye. Man må virkelig "til verks" for å skjønne om det er ekte vare eller fake, om bilen ikke gir gass og du faktisk hører V10 lyden som er langt hissigere og mektigere enn R6ene. Du har jo t.o.m. E60er som bytter sidepanelene foran til M5 paneler med den signaturgrillen med M5-emblemet på!

Så man må sjekke eksosanlegg, bakfanger, frontfanger, spoiler på bakluka, sidespeila, girkula/interiør/instrumentene, evt. felgene (tror det var alt)...

Skjønner absolutt IKKE vitsen i å bruke penger på sånt... Her sier jeg som amerikanere flest: Har du lyst på en M5, så jobber du deg mot en, og ikke fremstår som fake douchbag..

Du motsier en ganske stor prosent av brukere her på forumet nå. :roll: Synes 'de fleste' styler bilene sine til "m3'er" og "m5'er" . Det er jo helt vanlig - og det virker jo som om det er det de fleste vil ha. Dobbel utblås bak, m3 eller m5 speil, liten vinge på eksoslokk, m-fangere :wink:

Ser ofte e36'er, 46'er og e60'r som ser 100% ut som m3'r og m5. (minus emblem på bagasjelokket) - Og, det ser jo kult ut !

MEN - å putte m5 eller m3 logo på bakluka blir noe helt annet, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det fantes Porsche traktorer før denne dukket opp. Motoren går visst, én syl diesel??? og den har holdt til inni samme låven siden den var ny. Jeg syntes den var utrolig sjarmerende der den stod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett denne et par ganger i Skien..den er fææææl! for å si det mildt..

Chrome lister rundt bilen, altfor store potter, chrome speil, ingenting funker på bilen spør du meg :P

cin8a0ef52u1anuzgxas.jpg

ahysm1sskm4pgd07y8fs.jpg

Spotta denne i Oslo, e6.

Ordentlig Hot rod, med åpen motor 8)

1mjxoq3a1mpxji1moi1x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2cv kom faktisk som 4x4 beregnet på afrika, den het 2cv sahara og hadde en motor til driften framme og en motor til driften bak ;)

Jeg kjenner til denne versjonen av 2CV, men den var ingen suksess iom. at godt under 1000 stk. ble bygget. Mest populær var den faktisk i Sveits der politiet i alpekantonene brukte den på småveier vinterstid.

En annen og mye mer populær Citroën 4x4 var modellen Méhari... som var bygget på basis av Citroën Dyane... som igjen var en slags kraftig faceliftet 2CV. Godt over 140000 stk. Méhari´er ble bygget i perioden 1968-88.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den e36en selv. Kjenner eieren.

Han er en familiefar på noen å 40 år vil jeg tippe (gikk i samme klasse som sønnen). Bilen var rød for noen måneder siden, og han har nå lakkert bilen sort som vi ser. Men når man åpner opp dørene på bilen, ser man med en gang at den er opprinnelig rød. :lol:

Bilen bråker noe jæævelig også. haha. Ler hver gang jeg ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det fantes Porsche traktorer før denne dukket opp. Motoren går visst, én syl diesel??? og den har holdt til inni samme låven siden den var ny. Jeg syntes den var utrolig sjarmerende der den stod.

Denne står på en camping i Skjåk:

k564aifp3sqf34kwaqid.jpg

Har bilder av resten av traktorene der også, om noen vil se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...