Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

er en 605...hoho...

så forresten en helt FAAAAKKED APP SYYYYK PUG 106 IGÅR...den var mildt sagt JÆVLIG!!!! psycko bodykit...horn på taket....led over alt...små felger....og gult taxiskilt på taket...en 7toms (minst!!) effektpotte stikkende ut midt på bakfangern...sånn "integrert".....og masse neon inni...

Vi i miljøet i Follo kaller den vel bare for Starwars, synes den bilen bare er helt latterlig! Wicky, ikke bare har den masse lys og stæsj, den har brembo calippere og det lyder fra en høytaler, en dumpventil lyd hver gang man slipper gassen :lol:

Man snakker et eksosenderør man kan putte huet siitt inni :)

vi trenger bilde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uttalelsen må være din spøk... Ford Taunus P7 og Opel Rekord C ser jo ikke ut... :shock:

:shock::?

Det største problemet med utseendet på de to er at hjulene sitter for langt inn i hjulhusene. Dette problemet sliter flere gamle biler med. Bare se på Jaguar E-type. Gjør man noe med det, kommer designet mer på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet med utseendet på de to er at hjulene sitter for langt inn i hjulhusene. Dette problemet sliter flere gamle biler med. Bare se på Jaguar E-type. Gjør man noe med det, kommer designet mer på sin plass.

Problem? Jeg synes det er utrolig sjarmerende!

Så kjører jeg KE30 med 165mm brede dekk også da :Phttp://images.bimmers.no/files/37ga3i2a8mqrskt26j31.jpg

On topic så jeg en sølv 996GT3 prefacelift i dag, en sånn skulle jeg gjerne hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem? Jeg synes det er utrolig sjarmerende!

"Problem" på den måten at det er vanskligere å se det fine i designet. Selv om det muligens kan være sjarmerende, så gir det likevel visse ufo-assosiasjoner. For å fortsette på E-type-eksempelet:

Slik kom den fra fabrikken:

523059_5.jpg

... Og slik foretrekker jeg den (med tanke på hjulenes plassering):

eagle-e-type-speedster-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo ingen tvil om hva som er penest av NSU og Rekord/Taunus, Moderne er ikke alltid positivt :wink:

Den uttalelsen må være din spøk... Ford Taunus P7 og Opel Rekord C ser jo ikke ut... :shock:

Er dønn seriøs jeg :wink:

Rekord og Taunus, spesielt som coupe er noe av det tøffeste som finns av hverdagsbiler fra 60/70-tallet. Ford og Opel gjorde mye rett på den tida :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...