bcRichard Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 åjj, er ikke god på peugoet modeller, vil ikke bli det heller! Peugeot (og Citroën) kan når de vil... Nååja Pikes Peak må være en syyk opplevelse å kjøre! Får ta med en tur med bc-bilen Men BMW kan også når de vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Men BMW kan også når de vil http://en.wikipedia.org/wiki/Judd_%28engine%29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 er en 605...hoho...så forresten en helt FAAAAKKED APP SYYYYK PUG 106 IGÅR...den var mildt sagt JÆVLIG!!!! psycko bodykit...horn på taket....led over alt...små felger....og gult taxiskilt på taket...en 7toms (minst!!) effektpotte stikkende ut midt på bakfangern...sånn "integrert".....og masse neon inni... Vi i miljøet i Follo kaller den vel bare for Starwars, synes den bilen bare er helt latterlig! Wicky, ikke bare har den masse lys og stæsj, den har brembo calippere og det lyder fra en høytaler, en dumpventil lyd hver gang man slipper gassen Man snakker et eksosenderør man kan putte huet siitt inni vi trenger bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 jeg rekker aldri ta frem tlf....den er for rask...hahhaahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Den uttalelsen må være din spøk... Ford Taunus P7 og Opel Rekord C ser jo ikke ut... Det største problemet med utseendet på de to er at hjulene sitter for langt inn i hjulhusene. Dette problemet sliter flere gamle biler med. Bare se på Jaguar E-type. Gjør man noe med det, kommer designet mer på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Det største problemet med utseendet på de to er at hjulene sitter for langt inn i hjulhusene. Dette problemet sliter flere gamle biler med. Bare se på Jaguar E-type. Gjør man noe med det, kommer designet mer på sin plass. Problem? Jeg synes det er utrolig sjarmerende! Så kjører jeg KE30 med 165mm brede dekk også da http://images.bimmers.no/files/37ga3i2a8mqrskt26j31.jpg On topic så jeg en sølv 996GT3 prefacelift i dag, en sånn skulle jeg gjerne hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 den yotaen var søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 den yotaen var søt Nei, fy fan ass! Så homsete! Alle biler som er kortere enn 9 meter og har mindre felger enn 10*20 er bare så homsete!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Problem? Jeg synes det er utrolig sjarmerende! "Problem" på den måten at det er vanskligere å se det fine i designet. Selv om det muligens kan være sjarmerende, så gir det likevel visse ufo-assosiasjoner. For å fortsette på E-type-eksempelet: Slik kom den fra fabrikken: ... Og slik foretrekker jeg den (med tanke på hjulenes plassering): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 sånne? står ett par 3 stk på gården her hehe.. syns om bilparken på den gårdsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Tar lett de bilene der med hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 den yotaen var søt Nei, fy fan ass! Så homsete! Alle biler som er kortere enn 9 meter og har mindre felger enn 10*20 er bare så homsete!!! hahaahahaha neida det gjelder bare mini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hva er under pressendingen? og hva er den halve tingen i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 i know what it is.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Men er jo ingen tvil om hva som er penest av NSU og Rekord/Taunus, Moderne er ikke alltid positivt Den uttalelsen må være din spøk... Ford Taunus P7 og Opel Rekord C ser jo ikke ut... Er dønn seriøs jeg Rekord og Taunus, spesielt som coupe er noe av det tøffeste som finns av hverdagsbiler fra 60/70-tallet. Ford og Opel gjorde mye rett på den tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå