[space] Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Så kjent ut ja Kan se ut som samme gata også Kan rapportere at bilen nå ikke har speil i speilhuset, som kan sees på bilde 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja, det stemme bra det. Jeg fotograferte bilen i Januar (mener jeg og å huske), men jeg har sett den rundto omkring før. Bilen ser såpass veldholdt ut at jeg tipper speilglasset er til utskiftning - det ville vært rart om glasset hadde knust, men selve speilet var intakt. Her fant jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 denne har stått parkert på et industriområde i Halden en stund Har absolutt ingen ting i mot å overta den dersom eieren har glemt den!!! hehe jeg "kjenner" eiern av den bilen, han jobber på halden mekaniske service, og den er til salgs så vidt jeg vet, er en 635 vikarierte der litt for en tid tilbake, dem er forøvrig til salgs til en ikke så gale penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Tidenes spott utenfor festningstunnelen idag. En sort Koenigsegg CCXR(?). Syntes jeg så noe som ligna en grønn X og det er vel denne som har det? Bio egget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Så denne Bmwen da jeg var i hellas. er det en Alpina av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Har jo både Alpina front og felger, så du har nok rett i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Så nettopp en slik(veldig lik) bimmer kjøre ut fra hovedporten på jobben: Hvit, strøken tralle og med en blond dame bak rattet. Fikk ikke tatt bilde, men et kjapt søk på regnr viser at det var en "1972 BMW 2000" Ikke min favoritt modell, men nå fikk jeg enda mer lyst på klassisk bmw edit: hotlinking av bilde fungerte dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 bring a trailer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Spottet en nydelig E30 M3 i Elverum<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Det var ikke den M3'n jeg trodde det var... Går en sort og en grå i Elverum, var ingen av de. Spennede, kanskje en ny M3 har funnet veien hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 såg en sort e28 M545 e.l som kjørte forbi vestnes idag.. noen som vet hvilken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Var på messe i Køln som jeg trodde kun handlet om trebaserte varer, men viste seg at det var uendelige mengder tekstiler og senger og andre spennende ting, men så i en hall jeg egentlig hadde tenkt å droppe kom jeg over disse uvanlige særegenhetene: Regner med de fleste her kjenner de igjen, men er altså et lite utvalg av Rinspeed's uvanlige kreasjoner. Ellers fikk jeg ene kvelden også med meg en Gallardo Spyder med effektanlegg som tømte 1. og 2. gir gjennom sentrumsgatene i Düsseldorf. Kom dessverre ikke på å filme før det var for sent, men klarte å snike meg opp rett bak bilen da han kjørte av gårde. -Det var lyd som fikk nakkehårene til å reise seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Den øverste av bilene ser ut til å være basert på en Lotus Elise. Jeg tipper derfor at det er snakk om Rinspeeds "undervanns-Elise", som egentlig er en moderne versjon av "undervanns-Espiriten" vi så i The Spy Who Loved Me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Gikk en dokumentar på discovery tror jeg det var om den undervanns-Elisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Den øverste av bilene ser ut til å være basert på en Lotus Elise. Jeg tipper derfor at det er snakk om Rinspeeds "undervanns-Elise", som egentlig er en moderne versjon av "undervanns-Espiriten" vi så i The Spy Who Loved Me. Det stemmer, er også testet i Fith Gear, inklusive under vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå