Kny Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Spotta også 2 stk Tesla Roadsters tror jeg det var (sto hvertfall TESLA på en sportslig rompe) i Nittedal innenfor samme timen ;p En parkert knæsj grønn/gul og en mørk grå. Edit: hadde bilde av den grønngule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 burde vært sperre fra luksusbilfolka...burde ikke vært lov å bruke nye s-klassen og syvserien som taxi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Asker og Bærum Taxi har/hatt både E38,E65 og nye syvern som drosjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 De har også nye X5... Jeg personlig syns det blir litt fjasete,og det er med på å dra ned premium-feelen en del. Men på den annen side,om det hadde vært mulig å velge bil i drosjekøen hadde jeg lett valgt F01 730d eller X5'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Spottet wacman et par ganger i røyken i det siste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Fattern spottet en kjedelig bil på Statoil i Elverum i dag. Fant den på finn! Hohohoho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Auu! måtte ha blitt sittende om jeg så den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 den diabloen er/var faren til en jeg kjenner sin, relativt strøken, har sittet på med den helt syk maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Asker og Bærum Taxi har/hatt både E38,E65 og nye syvern som drosjer Her i Århus går det flere E65 som Taxi og jeg har sett en lang F01 som Taxi også. På den annen side går det også en E46 318d Touring som Taxi. Mercedes-Benz er imidlertid helt dominerende og spesielt W212 250 CDI er populær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Spottet wacman et par ganger i røyken i det siste hehe Var det du som hilste på meg i går i en blå nissan primera sri? Når jeg ikke kjenner bilene til folk tar det for lang tid til at jeg rekker å se hverm som kjører og hilse tilbake Hadde garantert spotta deg på lang avstand om du kjørte E28'en din i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Nah, det var nok ikke meg. har fartet rundt i en transporter med NVS logo på, men nå for tiden bruker jeg e28 min til røyken Hilste på en i en sølvfarget e28 idag, ved kiwi gullaug. men det var nok en annen, og ikke deg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Er ikke 100% sikker, men tror jeg så e30 m3'n til helgeb på forumet her på roa i sta Utrolig fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Nah, det var nok ikke meg. har fartet rundt i en transporter med NVS logo på, men nå for tiden bruker jeg e28 min til røyken Hilste på en i en sølvfarget e28 idag, ved kiwi gullaug. men det var nok en annen, og ikke deg? hehe Nope,hehe jeg er mest på strekningen Røyken-Oslo-Røyken på hverdager, med noen avstikkere retning spikkestad når jeg må kjøre meg en lengre tur for å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 jeg spotta hylle fra forumet idag i regnværet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 OOOOg jeg spotta en annen treer fra forumet...en med bulk i bakfelgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå