Wacman Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 heheh, fikser du senkesett til 518 min også eller? I mangel av motorvekt må den dras ned foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Rød e24 på vei opp til Konnerud @ Drammen... .bmwccn merke i bakruta.... noen her?Syns bilen din sotet fælt når du gav på ved 2 felten ^^ Var nok meg det ja! Så det var deg så fort jeg så deg i bakspeilet Soter rimelig greit bilen nå, uvisst hvorfor! Er liksom ikke bare svartrøyk det er litt blått og lukter litt olje.. Kom en pen liten flamme idet du la inn 4. gir nesten på toppen der Forresten, har du sota frontruta di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 heheh, fikser du senkesett til 518 min også eller? I mangel av motorvekt må den dras ned foran jeg har senkefjører forran til e28 liggende faktisk Rød e24 på vei opp til Konnerud @ Drammen... .bmwccn merke i bakruta.... noen her?Syns bilen din sotet fælt når du gav på ved 2 felten ^^ Var nok meg det ja! Så det var deg så fort jeg så deg i bakspeilet Soter rimelig greit bilen nå, uvisst hvorfor! Er liksom ikke bare svartrøyk det er litt blått og lukter litt olje.. Kom en pen liten flamme idet du la inn 4. gir nesten på toppen der Forresten, har du sota frontruta di? hehe Nei frontruta er ikke sotet, men alt annet er ^^ Så ser vel litt mørkt ut pga det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Rød e24 på vei opp til Konnerud @ Drammen... .bmwccn merke i bakruta.... noen her?Syns bilen din sotet fælt når du gav på ved 2 felten ^^ Var nok meg det ja! Så det var deg så fort jeg så deg i bakspeilet Soter rimelig greit bilen nå, uvisst hvorfor! Er liksom ikke bare svartrøyk det er litt blått og lukter litt olje.. Kom en pen liten flamme idet du la inn 4. gir nesten på toppen der Forresten, har du sota frontruta di? Høres ut som ventiltetningene dine synger på siste verset. Du får ta vinteren og overhale toppen så er nok problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Høres ut som ventiltetningene dine synger på siste verset. Du får ta vinteren og overhale toppen så er nok problemet løst Det ligger i planene å bytte tetningene ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Møtte en 3.0CSI ved Vinterbro for noen dager siden, voksen sjafør og en Nydelig bil! Hadde kameraet i bilen, men rakk ikke å ta bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Spotta en mørk E30 på Tranby med prøveskilt kl 1500 Hadde en fin kant på felgene, så rimelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Denne sto parkert på Jevnaker over veien for Jafs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Må nok skuffe deg, det er nok ikke noe mer enn en Audi 80 Coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Kunne virke som satt noe mer i den Men kan nok ha tatt feil, er jo ikke uvanlig av meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Denne råna rundt i Arendal i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Spotta denne syke mercen før i dag! Samt denne fine lave Mondeoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Han i merca har vel satt seg fast på 70-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Må nok skuffe deg, det er nok ikke noe mer enn en Audi 80 Coupe! ser ut som om det kan være en Audi 90 Quattro, 5 syl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Glemte denne pene e30en til Kristian også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå