[space] Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Når vi er ine på Lotus og trevirke, så har de laget en annen artig sak også. Lotus Eco Elise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Den som burde stått på messen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Spotta en E30 318 cab i går ved 21:10 tiden, ved Rema Sunndal. Den var sort med sølv felger. Spotta i dag en E46 med todelt lakk, svart (med flakes?) og sølv. Vet denne er avbildet her på bimmers. Har dessverre ikke bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Siden tråden kom opp igjen, vil jeg dele et møte jeg hadde på Onsdag (tror jeg): Jeg var på vei hjemover da jeg møtte en rød, såpeboblet tings i motgående felt. Etter hvert som jeg nærmet meg, oppdaget jeg at bilen var en rød Porsche 356c med påmontert reklame og løpstall. Helt ærlig helt herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Ser en fæl oransje og svart E46 i Mo i Rana hver dag... Er den her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Ser en fæl oransje og svart E46 i Mo i Rana hver dag... Er den her inne? Jeg synes du har godt syn, tatt i betrakning at du bor på østlandet ... Eventuelt lang pendle-vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Lang pendlevei, ja. Jobber turnus i Rana nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 De siste dagers fangst: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Lang pendlevei, ja. Jobber turnus i Rana nemlig! kanskje litt OT, men du hadde ikke gidda å tatt med en girkasse til Mo en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Spotta en sort Nissan GT-R på prøveskilt gjennom tollen ved Sverige over til Norge i går. En veldig tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 På vei hjem fra Stavanger og BMWCCN-treffet på Sirevåg på lørdag, traff jeg en Lamborghini Countach langs RV44. Fy faen jeg lurte da jeg på avstand så en flat padde av en bil som kom mot meg. Utrolig fet bil som kjørte sent og rolig, men allikvel buldret godt idet den passerte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Fjernet pga....... barnslig eier av bulket bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Lang pendlevei, ja. Jobber turnus i Rana nemlig! kanskje litt OT, men du hadde ikke gidda å tatt med en girkasse til Mo en dag? Fra, til? Nok av plass bak i Hiacen, må bare finne på noe kreativt å skrive i kjøreboka. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Diverse jeg har kommet over den siste tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 i grimstad og arendal det skjer altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå