Kny Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Haha, nice one! Jeg spotta en E34 her om dagen, som hadde limt på "Citroën" til høyre for BMW emblemet bak :S
bcRichard Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Kjenne til den bilen der, går i byen her. Den er så UTROLIG stygg! herregud..
CandyKing Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Kjenne til den bilen der, går i byen her. Den er så UTROLIG stygg! herregud.. Stemmer det, går i Harstad. Bildet er tatt i parkeringhuset ovenfor Clarion hotell.
Wacman Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Litt snadder fra et sted jeg er innom av og til; Legg merke til grom-Datsunen, med Skyline-motor!
noekult Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Ser stadig den hvite 599-en med sorte felger på østkantveier i Oslo. Kjøre rundt i mongosvær bil med Enzo motor om vintern hahaha
Erik89 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Wacman: Hadde ikke gjort noe å hatt ansvaret for å holde de reine Nydelige biler og motorsykler.
Clerion Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Kjenner en som jobba med dette i Oslo ;D Var visst ikke feil. Ta imot Aston Martin DB 9. Cruise den opp og vaske den^^
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Jeg spottet en E60 i lokalområdet med M5 emblemet i forskjermer og på bakluka. Bilen hadde riktignok M5 bakfanger og utløp på begge sider, men kjennere lurer man ikke. Bilen hadde dårlige replica felger, småe bremser, manglet baklukeinnsats, feil speil og M-tech frontfanger....
Jordfræsar Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Jeg spottet en E60 i lokalområdet med M5 emblemet i forskjermer og på bakluka. Bilen hadde riktignok M5 bakfanger og utløp på begge sider, men kjennere lurer man ikke. Bilen hadde dårlige replica felger, småe bremser, manglet baklukeinnsats, feil speil og M-tech frontfanger.... Det man kaller en skikkelig penisforlenger?
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Definitivt. Hadde lyst til å snakke med eieren når han gikk ut av bilen, men slo det heller fra meg. Man vet jo tros alt ikke hvordan ekelte mennesker reagerer når dem er "fersket" utenfor butikken...
Jordfræsar Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Hehe... da er det moro å spille uvitende og være en "jeg bare vet at M5 er fett lizzm..."-mann og spørre hvor mye hester som er under panseret etc. Så ser du hvor lang nesa blir etterhvert
Reset Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Har spottet en e34 540i i Molde opp til flere ganger. Ser sinnsykt fin å strøken ut! RF - registrert! Noen som har bilde av den ?
316 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Definitivt. Hadde lyst til å snakke med eieren når han gikk ut av bilen, men slo det heller fra meg. Man vet jo tros alt ikke hvordan ekelte mennesker reagerer når dem er "fersket" utenfor butikken... Neste gang så sender du regnr til 2282, så spør du han om "går'n bra denna 520'n din?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå