Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Idag så jeg en absolutt 100% original og fullstendig strøken samoablå E36 320i. Bilen virket nylakkert og var helt nydelig. Jeg fikk plutselig øynene opp for hvor fin en E36 kan være når den fremstår som helt original. Vekk med alt for store felger, råsenk og wannabe M3 plastikk.... og vips så er E36 faktisk en temmelig elegant bil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag så jeg en absolutt 100% original og fullstendig strøken samoablå E36 320i. Bilen virket nylakkert og var helt nydelig. Jeg fikk plutselig øynene opp for hvor fin en E36 kan være når den fremstår som helt original. Vekk med alt for store felger, råsenk og wannabe M3 plastikk.... og vips så er E36 faktisk en temmelig elegant bil... :)

Slikt som er fint?

IMAG0088.jpg

Bilen min var slik før jeg begynte på den, vil ikke si den er spesielt elegant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 uten senk, m3 plastikk og store felger ser ikke spesielt bra ut...

Joda... når man hadde lappen i 1991 og husker hvordan E36 så ut da den kom på markedet ser en original E36 absolutt ganske fin ut. Jeg overvar dette året presentasjonen av E36 på den internasjonale bilutstillingen på Sjølyst (Skøyen) i Oslo. Bilen jeg så i Århus var imidlertid en facelift og enten en 320i eller en 323i... ikke helt ulik bilen på dette bildet, men i samoablå og med finere originale felger.

uw8tej7at121df23rgrx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...