Bare_egil Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Endelig fått ut sommerbilen.. akkurat fått prøve montert ny leppe og m-tech spoiler skal lakkeres etterhvert.. hva syns dere?
noekult Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Spotta tonnevis av deilige biler i Oslo i dag, inkludert mye sjeldent som jeg ikke vet om engang. Det er alltid gøy Denne måtte jeg bare ta bilde av. E46 M3 med.........kameleon lakk. Vet ikke med dere, men det er ikke min smak hvertfall. Kjørte rundt i denne gamle amcaren også, for en cruisekonge
knut_olestad Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Kameleonbilen er vel blant bimmersbrukerne tror jeg.
Fredrik Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Spotta tonnevis av deilige biler i Oslo i dag, inkludert mye sjeldent som jeg ikke vet om engang. Det er alltid gøy Uff... jeg får fnatt (creep) når jeg ser slike bilder fra kjønnsløse bygater i sentrum av Oslo. Oslo er dessverre ingen vakker by tiltross for et fantastisk utgangspunkt...
miklysa Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Fikk ikke tatt noe bilde, men naboen min (som jobber i UP ) hadde besøk av en strøken svart Alpina 7-serie! Noen som vet hvem som eier denne? Tror det var E38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå