Larsinnj Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Godt å se at det ikke er bare bmw som blir forgiftet med monsterfronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Jeg tok igjen denne farkosten i dag... Er det en sykkel med en form for et aerodynamisk skall utenpå? Er flere slike små sykkelraketter på veiene i Bergen og, med til dels svært idealistiske oppsyn på pedalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 vær forsiktige med skiltnuimmer. da jeg la ut bilen for salg ble den stjålet å vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 og det tror du haren sammenheng? hvis folk VIL HA bilen din, tar de den... kjører du på veien, så ser folk skiltnummeret ditt... skal du begynne å kjøre uten fordi du er redd noen tar bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Har tatt HELT av det med skiltnummer. Eneste grunnen jeg ser til å sladde det er hvis det er snakk om grisekjøring på offentlig vei. Blir bilen stålet har du ikke sikra den godt nok Ramle forresten over denne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Så ut som det var litt vell mye chrome på de hjulene.. Men karosseriet er jo konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg tok igjen denne farkosten i dag... I dag traff jeg den igjen, og jammen stoppet han ikke slo av en prat også. Såvisst er det en sykkel, men ikke rart man begynner lure.. Han fortalte nemlig at bremsene var litt dårlige når han bremset fra 103km/t.... Dritkul doning synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Torek sin 325 Mtech2 i dag Må ha vært den, var alpina felger osv Midt i oslo Oi? Hvor? Da har jeg sikkert lagt merke til din også serru, for det trenger ikke være mye utover det vanlige før jeg snur på hue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Torek sin 325 Mtech2 i dag Må ha vært den, var alpina felger osv Midt i oslo Oi? Hvor? Da har jeg sikkert lagt merke til din også serru, for det trenger ikke være mye utover det vanlige før jeg snur på hue Hehe ford transit med varme og bad reklame? trokke det Var tidlig en morra, husker ikke akkurat hvor det var nå men vi var på vei til en bygård ikke så altfor langt fra bislett stadion, er ikke veldig kjent i oslo. Men er temmelig sikker på at det var din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hehe ford transit med varme og bad reklame? trokke det Var tidlig en morra, husker ikke akkurat hvor det var nå men vi var på vei til en bygård ikke så altfor langt fra bislett stadion, er ikke veldig kjent i oslo. Men er temmelig sikker på at det var din Haha..okok, jeg trekker det tilbake. Japps, da var det nok helt sikkert min du så Spotta forresten en svart E30 cab med 17" Brock B1 og Seidl(?) styling i går natt, på Trondheimsveien retning Gjøvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kidneb Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 I dag når jeg var på vei inn til byen lå jeg bak en bmw e61 553d! Det har i vert fall jeg aldri hørt om.. fins det egentlig noen BMW med betegnelsen 553d?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Nei. Men 535d finnes. Var sikkert en dekaltrimma 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 spotta en sort 8-serie i helga... så ut som om den trengte en polering der den stod... hadde noen OK hjul på såvidt jeg husker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Denne eller? Gikk/går i Grimstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 nei, var alu felger på den... ikke det derre sorte grapset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå