Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

sykla forbi en mustang idag:D<3 :

b1b62vdqha2kyt9zobk6.jpg

hey kunde på jobben han der. jeg hadde service på den bilen for ca 2 mnd siden

nice!:)

igår så kjørte jeg forbi en hummer limo med iron maiden på hele siden:D noen som har bilde av den? dette her var i fornebu/oslo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobber definitivt noen bilinteresserte i firmaet et par etasjer lenger opp der vi har kontorer.

I tillegg til bilene under er det her den silkematte slk'en og en hvit Golf VI GTI står.

500SL:

3leh37ojlijjbo2mctbv.jpg

En skikkelig godbit! Lancia Delta HF Integrale:

y5mmf50ed8qzxbv63ut6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanciaen er evig rå...drømmebil for de fleste som vokste opp i 80åra...

Men det gjelder ikke deg Wicky iom. at du maksimalt kan ha vært 7 år gammel da 80-årene var slutt... :)

Det var så mange fine biler på 80-tallet at Integralen nærmest druknet blandt andre fete biler selv om den var sabla god. Den var mest for spesielt interesserte og biler som f.eks E30 M3 fikk vesentlig mer oppmerksomhet. Folk flest hadde ikke råd til så fine biler som idag og drømmen for de aller fleste var derfor mer beskjedne biler som Golf II GTI 16V og E30 325i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder driftsikkerhet er vel også E30 M3 en klar vinner av disse to. Har lest at det er mer skruing enn kjøring med disse Lanciaene. Den på bildet hadde forøvrig Sparcoratt, og baksetene slått ned. I bagasjen lå det en stor håndveske, men tviler på om det er dame som kjører den :)

Husker jeg syntes E30 M3 var kantete og stygg... Husker ikke hva som var favorittbilen min på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":13otxxnn]Når det gjelder driftsikkerhet er vel også E30 M3 en klar vinner av disse to. Har lest at det er mer skruing enn kjøring med disse Lanciaene. Den på bildet hadde forøvrig Sparcoratt, og baksetene slått ned. I bagasjen lå det en stor håndveske, men tviler på om det er dame som kjører den :)

Husker jeg syntes E30 M3 var kantete og stygg... Husker ikke hva som var favorittbilen min på den tiden.

Jeg var også skeptisk vedr. designet på E30 M3 som kom på markedet i 1986. Jeg synes at Porsche hadde vært langt heldigere med skjermutbyggingen på 944 som kom på markedet allerede i 1982.

Italienske biler på 80-tallet hadde ikke en høy byggekvalitet. Det var ikke uvanlig at emblemer og plastikkdetaljer falt av i solvarmen eller i vinterkulden. Man satt også plutselig med vindussveiven i hånden etter å ha sveivet vinduet opp eller ned. Sveieven til manuell åpning/lukking av takluken/bensinlokket lå synlig strategisk plassert. Slikt holdt tyskerne seg for gode til i deres bilmodeller. Ting skal da virke uten at kunden hele tiden skal bli minnet om at ting kan gå i stykker... noe som var helt alminnelig på italienske og franske biler på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...