dutten Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 har en hel haug med bilder men ingen på pc'n enda men mye spotting både igår og idag fra atostrada sin butikk med følgene photoshoot av daglig leders ferrari samling (5stk) og fra rudskogen idag der jeg og 2 medfotografer fulgte autostrada sport racing team's 4 biler i corsa italiana serien (løp 5-6) ;D fikk også prøve og kjøre en ferrari 328 gtb, en ferrari testarossa og en Maserati Coupe Gran Turismo
Wacman Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Angående skru-vennligheten på nye BMW'er,så må jeg si at å skifte frontrute på et par av dem krever til dels mye demontering. Der er faktisk Mercedes et stykke foran. (ikke R-klassen eller 90-talls biler.) Lå bak en rimelig strøken rød E30 M3 på Torsdag, BN-registrert,svingte av på Statoili Asker. Fin bil, noen her?
bmw-E30 Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Litt forskjellige spottinger. Usikker på hvilken bil det er, tok bilde i fart. E61 530d E60 530d? Ny her på øya, bytta visst E39 M5en sin mot den der + cash. Naboen til bror min sin 318IS Gammel MB av ett slag Grei Audi Min og en kompis sine sierraer, min på stålfelg da felgene holdt på å få på nye dekk. Mustang jeg så i Sverige Gul E30 i Haugesund OK 335i Usikker på merke faktisk Dodge RAM SRT-10 Mini Cooper Gammel type Fiat Nyere X5 som går lokalt MB CLS320 E60 520i som jeg fikk prøve en tur av en kjenning
joachim sørlie Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 spotta i dag en svart e30 M3 under sinsenkrysset sånn rundt ti på 1, så ut som han hadde med seg dama.. vil vite mer om den!!!
Barca Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Så en e90 m3 på vei til drøbak på lørdag sinnsykt rå!
///FredriK.S Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Den bilen som sto på en esso stasjonen er en Bentley continental gt. Og den hvite x5en ligner veldig på bilen til Tarjei (driver ss-performance i Skien) Bilen ligger forøverig til salgs på finn.no Link : http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finn ... =1&rows=10
Jordfræsar Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Rå x5, men led striper i fronten ekke mye pent!
awt Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Nyere X5 som går lokalt Og den hvite x5en ligner veldig på bilen til Tarjei (driver ss-performance i Skien)Bilen ligger forøverig til salgs på finn.no Link : http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finn ... =1&rows=10 Det er ikke samme bil, den øverste har ikke "M"-front. Har forøvrig sett den et par ganger i Haugesund.
noekult Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Usikker på hvilken bil det er, tok bilde i fart. Flotte spottings! Det der er en Bentley Continental GT. Jeg spotta en matt sort Audi Allroad ved postkontoret ved Frysja i Oslo i dag ettermiddag. Rart å se slik "skogskjerre" i matt sort, litt tøft var det, men begynner å gå lei den looken nå...
SofaKingFresh Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Har møtt på ENDA en R8 her i Skien. Grå med prøveskilt. Som om det ikke var nok med den matt svarte, så kommer det enda en. Begynner faktisk å bli lei av de nå altså Spotta og den X5'en som SS har tilsalgs. NYDELIG front! Vorsteiner leppa gjør myye på den altså. Rart å se en senka X5 med 23" hjul. Men, skamfet bil, det er det. Skulle bare fått vekk de LED stripene. De hører hjemme på andre biler!
noekult Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Hehe, så så mange R8 i Tyskland at jeg gikk veldig lei.
turbo1991 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Spotta denne på GS i dag Er nok Saltkjelen sin denne flott bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå