Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet en danskregistrert Ford GT her i Århus idag. Satan så grom... lav (112,5 cm) og bred som en padde (195,3 cm). E92 M3 er til sammenligning høy som en buss... 142,4 cm.

V8 motoren på 5409 cm3 yter 550 HK ved 6500 rpm og 678 Nm ved 4500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 3,8 sekunder og topphastigheten er i området rundt 330 Km/t. Totalt 4038 stk. ble produsert. Helt klart en av mine drømmebiler... :)

ford%20gt%2005_1.jpg

Spottet den aktuelle GT´en igjen idag. Det var amcar treff på Storetorg... mye gammelt gromt, men GT´en var stjernen. Det er artig å tenke på at det faktisk var britiske ingeniører som utviklet Ford GT. Kanskje ikke så kult for amcar gutta, men reelt nok... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg glad jeg ikke er en av de ihuga amcar-gutta, Gt40,senere Ford GT har vært en guttedrøm siden jeg var knehøy. :)

Etter at remake'n kom (GT) ble dette den nye versjonen,men det karrosseriet og trynefaktoren det har,har jeg digget siden jeg så en GT40 på nært hold som guttunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jay-O: Jeg skjønner ikke skiltet :P
Ja, det har vært 02/classic treff så det var nok mange flotte biler der. Skjønte ikke helt det skiltnr jeg? :P

Amerikanere kaller bobiler for RV ;P

RV ME blir da Bobil meg ^^ For bra til å være tilfeldig spør du meg!

Som forklart :)

er nok helt tilfeldig.

RV først i tysk bilskilt betyr bare at bilen er registrert i Ravensburg, Baden-Württemberg.

og i tyskland kan de ikke annet en tysk. svært få som kan annet enn tysk. så de vet helt sikkert ikke hva RV er en gang ;)

og RV (Recreational vehicle) er hva de kaller campingbiler i nord amerika. ellers i verden heter det stortsett autocamper eller motorhome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...