bcRichard Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Lå bak denne deilige Nissan 350z'en forrige uke Denne så jeg i Haugesund nå idag. Fyfaen for en stygg rumpe!
Fredrik Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Spottet en danskregistrert Ford GT her i Århus idag. Satan så grom... lav (112,5 cm) og bred som en padde (195,3 cm). E92 M3 er til sammenligning høy som en buss... 142,4 cm. V8 motoren på 5409 cm3 yter 550 HK ved 6500 rpm og 678 Nm ved 4500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 3,8 sekunder og topphastigheten er i området rundt 330 Km/t. Totalt 4038 stk. ble produsert. Helt klart en av mine drømmebiler... Spottet den aktuelle GT´en igjen idag. Det var amcar treff på Storetorg... mye gammelt gromt, men GT´en var stjernen. Det er artig å tenke på at det faktisk var britiske ingeniører som utviklet Ford GT. Kanskje ikke så kult for amcar gutta, men reelt nok...
Wacman Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Da er jeg glad jeg ikke er en av de ihuga amcar-gutta, Gt40,senere Ford GT har vært en guttedrøm siden jeg var knehøy. Etter at remake'n kom (GT) ble dette den nye versjonen,men det karrosseriet og trynefaktoren det har,har jeg digget siden jeg så en GT40 på nært hold som guttunge.
dutten Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 er det nå jeg skal "skryte" av og ha sittet i en? dog så fikk jeg ikke lov til og prøve pga prisen men har endel bilder
Sjøbuse Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Jay-O: Jeg skjønner ikke skiltet Ja, det har vært 02/classic treff så det var nok mange flotte biler der. Skjønte ikke helt det skiltnr jeg? Amerikanere kaller bobiler for RV ;P RV ME blir da Bobil meg ^^ For bra til å være tilfeldig spør du meg! Som forklart er nok helt tilfeldig. RV først i tysk bilskilt betyr bare at bilen er registrert i Ravensburg, Baden-Württemberg. og i tyskland kan de ikke annet en tysk. svært få som kan annet enn tysk. så de vet helt sikkert ikke hva RV er en gang og RV (Recreational vehicle) er hva de kaller campingbiler i nord amerika. ellers i verden heter det stortsett autocamper eller motorhome.
jacobsen91 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Møtte en veldig fin svart E39 touring i lillestrøm, og kjørte med han oppover rælingstunnelen og litt videre på motorveien Noen her inne ?
Jay-O Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 spotta en scimitar idag.... Var den grønn? 3.0 V6? Far solgte sin gamle til noen på sent 90 tallet en gang. Den går visst enda på veien.
wicky124 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 njaaah....hvit med brun tror jeg..husker ikke helt..rattet på feil side og med prøveskilt...
N.E.W. Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Så en UK reg. Reliant Scimitar på Alnabru for noen mnd siden - beige med brune striper så vidt jeg kan huske, sikkert samme bil - er ikke så mange av dem.
bmw-E30 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kjørte dama til skole i Haugesund forrige dag, da kom jeg over denne i Sveio. Og disse på vei hjem ifra Stavanger etter en uke på Kypros. Noen i syden; KSR Golf Bond edition Normalt med den lengda på taxiene Kuk X5 En eller annen Porsche
Erik89 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Synes du kunne tatt et bilde av "cartoon" bilen også jeg Den var jo litt snasen, passa perfekt inn vedsiden av porscha.
bmw-E30 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Tenkte på det hver gang jeg gikk forbi, men sto alltid så jævlig mye folk rundt den hehe
Yngvejos Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kjørte dama til skole i Haugesund forrige dag, da kom jeg over denne i Sveio. Pen eksteriør/interiørcombo på den bilen. Den har vært å fått seg ny motor etter at blokka sprakk mellom to sylindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå