Galro Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Den blir fort litt grommere med GULF(?) dekor. Slik ser Gulf-fargene ut: Fargene på bilen er trolig inspirert av Martinis dekor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Hehehe... ja det er forskjell på Martini dekor og Gulf dekor... ... Apropos "Gulfdesign" så kunne jeg godt tenke meg denne TAG klokken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Martini-dekor var det ja. Tøff var den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 I dag har jeg vært på handletur til Sverige (muligens for å leve ut den lille "harrytassen" inni meg). På parkeringen der stod denne: Fra 40-talls førkrigsromanse, og over til to nærmest "folkebiler" blant eldre kjøretøy fra 60-tallet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Denne kom jeg over i Langesund i dag. Har sett den tidligere i Porsgrunn for ett par år siden. Alpina B12 5.7 Switch-Tronic. Det er jaggu en rå bil, trur han bor her han som eier den, ser den stadig vekk. Men den er som regel møkkete og ser ikke ut som den har det helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Kom over to ganske flotte BMWer i samme gate i Kongsberg sentrum i natt. En sort E30 M3 med M-Contour-felger, og en hvit, tyskregga kliss ny 750iL. Fikk litt hakeslepp av begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 såg idag en rød e34 Alpina, er rimelig sikker på jeg såg bi- turbo i speilet når jeg passerte. hadde prøveskilt og så orginal ut. traff den i ølen (rogaland) men har vistnokk blitt sett i omrødet flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Kom over to ganske flotte BMWer i samme gate i Kongsberg sentrum i natt. En sort E30 M3 med M-Contour-felger, og en hvit, tyskregga kliss ny 750iL. Fikk litt hakeslepp av begge. hakeslep av m3 e30? Går DET an? det er jo så mange av dem..fra spøk til revolver, har sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Hehehe... ja det er forskjell på Martini dekor og Gulf dekor... ... Apropos "Gulfdesign" så kunne jeg godt tenke meg denne TAG klokken... Jeg kan sikkert skaffe den til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Har skrevet det før uten noe særlig respons, men prøver igjen. Det står en M-tech E28 (mørk blå/grå) med gullfargede krysseik BBS felger på et industriomtråde i nærheten av Lillestrøm. Bilen ser ut som en perle, og har stått der avskiltet i hvertfall èn måned nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Denne kom jeg over i Langesund i dag. Har sett den tidligere i Porsgrunn for ett par år siden. Alpina B12 5.7 Switch-Tronic. Det er jaggu en rå bil, trur han bor her han som eier den, ser den stadig vekk. Men den er som regel møkkete og ser ikke ut som den har det helt bra. En Alpinan der har jeg også sett også, AKKURAT på den samme flekken (stedet) som vist på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Kom over to ganske flotte BMWer i samme gate i Kongsberg sentrum i natt. En sort E30 M3 med M-Contour-felger, og en hvit, tyskregga kliss ny 750iL. Fikk litt hakeslepp av begge. hakeslep av m3 e30? Går DET an? det er jo så mange av dem..fra spøk til revolver, har sett den før. Hehe, kanskje ikke hakeslepp da, men er en voldsomt tøff bil (og jeg har ikke sett mange av de), så glaner masse når jeg går forbi. Ja har sett den parkert i sentrum en lørdag tidligere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 så en e38 740D for et par mndr sia.. trudde ikke e38 kom i 740 Diesel engang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 står en sinnsykt tøff rød e92 på smestad i bærum... er en rød/oransje-metallic, med lav profil, veeeeldig lav, store felger og svart tak med haifinne... utrolig tøff bil... br-registert.. står bimmers.no bak på den.. noen her inne sin? har ikke sansen for nye BMW'r, men må innrømme at jeg kunne hatt en slik en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Den vil vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå