Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på handletur til Sverige (muligens for å leve ut den lille "harrytassen" inni meg). På parkeringen der stod denne:

3644693804_2e59f235ab.jpg

3643886719_f9ae4e7877.jpg

3643879921_3e5af4085f.jpg

Fra 40-talls førkrigsromanse, og over til to nærmest "folkebiler" blant eldre kjøretøy fra 60-tallet:

3643888393_cb2bfb87b1.jpg

3643887841_ac1444190b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kom jeg over i Langesund i dag. Har sett den tidligere i Porsgrunn for ett par år siden. Alpina B12 5.7 Switch-Tronic.

eecmtravm21ntks5wv7f.jpg

Det er jaggu en rå bil, trur han bor her han som eier den, ser den stadig vekk.

Men den er som regel møkkete og ser ikke ut som den har det helt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg idag en rød e34 Alpina, er rimelig sikker på jeg såg bi- turbo i speilet når jeg passerte. hadde prøveskilt og så orginal ut.

traff den i ølen (rogaland) men har vistnokk blitt sett i omrødet flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet det før uten noe særlig respons, men prøver igjen. Det står en M-tech E28 (mørk blå/grå) med gullfargede krysseik BBS felger på et industriomtråde i nærheten av Lillestrøm. Bilen ser ut som en perle, og har stått der avskiltet i hvertfall èn måned nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kom jeg over i Langesund i dag. Har sett den tidligere i Porsgrunn for ett par år siden. Alpina B12 5.7 Switch-Tronic.

eecmtravm21ntks5wv7f.jpg

Det er jaggu en rå bil, trur han bor her han som eier den, ser den stadig vekk.

Men den er som regel møkkete og ser ikke ut som den har det helt bra.

En Alpinan der har jeg også sett også, AKKURAT på den samme flekken (stedet) som vist på bildet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over to ganske flotte BMWer i samme gate i Kongsberg sentrum i natt. En sort E30 M3 med M-Contour-felger, og en hvit, tyskregga kliss ny 750iL. Fikk litt hakeslepp av begge.

hakeslep av m3 e30? Går DET an? :P det er jo så mange av dem..fra spøk til revolver, har sett den før.

Hehe, kanskje ikke hakeslepp da, men er en voldsomt tøff bil (og jeg har ikke sett mange av de), så glaner masse når jeg går forbi. Ja har sett den parkert i sentrum en lørdag tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står en sinnsykt tøff rød e92 på smestad i bærum... er en rød/oransje-metallic, med lav profil, veeeeldig lav, store felger og svart tak med haifinne... utrolig tøff bil... br-registert.. står bimmers.no bak på den.. noen her inne sin?

har ikke sansen for nye BMW'r, men må innrømme at jeg kunne hatt en slik en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...