Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotte og spotte... blir mer takk for følge: Grå e65 (?) 7XX ett eller annet mener jeg det var? Du tråkka på greit utover fra gatelysa mellom flateby og kirkebygda slutter. Mot kirkebygda. Fredag nærmere kvelden. rettning Ytre enebakk!!! Var morsomt å ligge bak en båt i såppas hastighet hehe Noen herfra? Mondeo´n vi paserte var ikke særlig blid :P Skjønner det godt da jeg var straks ferdig med tredje forbi han hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om den 1M'en som stod hos Bilia i Moss er kjøpt, og om det er i nærområdet i så fall?

Hvis den var sort og hadde BS skilter så er det BMW Norge sin som de forsøker å selge igjennom forhandlerne. De prøver nå lykken hos Bavaria i Kr sand hvor den står nå.

Ikke rart ingen vil ha den bilen, etter at alle landets avisredaksjoner og bilmagasiner har svinekjørt bilen igjennom hele innkjøringsperioden #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den var sort og hadde BS skilter så er det BMW Norge sin som de forsøker å selge igjennom forhandlerne. De prøver nå lykken hos Bavaria i Kr sand hvor den står nå.

Ikke rart ingen vil ha den bilen, etter at alle landets avisredaksjoner og bilmagasiner har svinekjørt bilen igjennom hele innkjøringsperioden #-o

Den jeg tenker på var oransje, samme farge som på samtlige promobilder. Stod en periode på hedersplassen i lokalet, kunne se den fra veien når du kjørte forbi. Så meg tilbake både to og tre ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg tenker på var oransje, samme farge som på samtlige promobilder. Stod en periode på hedersplassen i lokalet, kunne se den fra veien når du kjørte forbi. Så meg tilbake både to og tre ganger. ;)

aahh, da så :) Står en hvit en hos Sandven i Bergen også, nydelig bil i den fargen men den oransje som du nevner er jo råest da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på nattevakt igjen. I natt kom jeg over en blå svenskregget E61 M5 Touring. Måtte selvsagt titte inn førervinduet for å se etter den karakteristiske SMG spaken i midtkonsollen. ;) Ingen bilder dessverre. Var så mørkt at man hadde ikke sett at det var en M5 anyway. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...