Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ja politiet har mye rart av biler for tiden, alt fra kullsvarte mercedeser med sota ruter som cruiser rundt på hauketo-området, til s-max'er og impreza sti'er:s

Jeg så en GL Amg nede på aker brygge for en stund siden. Var uniformert og hadde bremser fra amg og alltingen, så den måtte da være ekte?

Ikke minst spotta jeg en uniformert bobil på Økern for en stund siden..

Den bobilen finnes det en eller to av såvidt jeg vet, og den brukes som testpost, til å teste for dop og narkotiske stoffer osv.

Hadde en helt ny 2012 Passat på jobben i dag klargjort til å tjenestegjøre i kalde Norge til sin død, 170hk diesel-bil går ikke altfor ille faktisk, og med "ekte" skinntrekk i baksetet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta også en Porsche R Turbo stod det bakpå. Turbo var det hvertfall, vet ikke om det finnes noen R-utgave.

Eneste jeg kommer på må være RUF R-Turbo. Den var vel ikke tilfeldigvis gul? Spottet nemlig en slik en for en tid tilbake. La ut bilde av den i denne tråden.

Sånn ser i hvertfall en R-Turbo ut.

ruf_r_turbo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte en hvit e92 m3 med ganske lett reg.nr med mange nuller i seg:p han bor ikke så langt unna meg, ganske så tøff! Men hadde ikke vært så tøff om han hadde dratt inn i civicen min i rundkjøringa:p

vf skiltet?

Den har gått på lambert en god stund. Ser også det har begynt å trille rundt en e46 m3 med takstativ på taket her i det siste. Kul den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte en hvit e92 m3 med ganske lett reg.nr med mange nuller i seg:p han bor ikke så langt unna meg, ganske så tøff! Men hadde ikke vært så tøff om han hadde dratt inn i civicen min i rundkjøringa:p

vf skiltet?

Den har gått på lambert en god stund. Ser også det har begynt å trille rundt en e46 m3 med takstativ på taket her i det siste. Kul den også.

Stemmer;) har fulgt etter den flere ganger, utrolig tøff! Men har hatt både matt hvit og matt svart folie på seg..

Tenker du på en sølv e46 m3 med løst sideskjørt og acs-diffusor? Han bor på Lambertseter like ved frøkna, men er lite fin dessverre:/

E30-marcus: ja, jobber for møller bil klargjøring, så klargjør vag-biler for det norske markedet, noe som innebærer politibiler også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...