Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Tydeligvis dagen for superbilråning i dag!

Så en svart Aston Martin DB9 cab 5 ganger i Oslo sentrum. (for en lyd....) Han kjørte nok runder :)

Deretter så jeg en svart DBS (Eller Virage). Kjenner de ikke bedre enn at jeg vet begga har blanke baklykter i motsetning til de røde på DB9.

Litt senere møtte vi ei dame i en rød 360 Spider. Når den kjøres rolig i bytrafikk er det jaggu ikke mye lyd i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2jgp7fc8]Så en svart Aston Martin DB9 cab 5 ganger i Oslo sentrum. (for en lyd....) Han kjørte nok runder :)

Deretter så jeg en svart DBS (Eller Virage). Kjenner de ikke bedre enn at jeg vet begga har blanke baklykter i motsetning til de røde på DB9.

Nyere DB9 (og V8 Vantage) kan ha hvite baklykter slik som DBS også (for å gjøre frustrasjonen din enda større, liksom) :P

Spottet en sølv R8 i går (de begynner å bli jævlig mange av i Oslo). Han gav på i en oppoverbakke, satan som han bare forsvant, gøy å se ordentlig aksellerasjon på nært hold :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere DB9 (og V8 Vantage) kan ha hvite baklykter slik som DBS også (for å gjøre frustrasjonen din enda større, liksom) :P

Spottet en sølv R8 i går (de begynner å bli jævlig mange av i Oslo). Han gav på i en oppoverbakke, satan som han bare forsvant, gøy å se ordentlig aksellerasjon på nært hold :D

Da velger jeg å tro det var en DB9. Definitivt ikke V8 Vantage. Ikke sett så mange R8 i Oslo faktisk. Har faktisk sett Gallardo oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen stor Aston fan selv... flotte biler for all del, men man betaler ut av hvitøyet for biler som rent teknisk ikke lenger holde følge med spitzen i segmentet. Da sitter man igjen med "sjel" som jeg antar er nok for noen.

Nei gi meg heller en Audi R8 eller en Porsche 911 GT3 4.0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg generelt sett veldig lite om "superbiler". Tipper 80% av dem kjøres av jålete rikfolk som vil at småripsa skal se på dem. Evt. bare for å gjøre naboen sjalu.

De fleste har sikkert generen knyttet rundt halsen og spiller golf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta spruddel ved nesset i dag;)

Også spotta jeg en rød e46 m3 ved nesset også, lurer på om det er den med krom-skiltholder bak?

Hehe, la merke til Skylinen og audiene i speilet, hadde god tid, bare cruisa jeg, så flyttet meg. Men siden jeg så du var med, så måtte jeg jo si hei ;) Den A3'n er faktisk jævlig kul :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3qay9oj7]

Nyere DB9 (og V8 Vantage) kan ha hvite baklykter slik som DBS også (for å gjøre frustrasjonen din enda større, liksom) :P

Spottet en sølv R8 i går (de begynner å bli jævlig mange av i Oslo). Han gav på i en oppoverbakke, satan som han bare forsvant, gøy å se ordentlig aksellerasjon på nært hold :D

Da velger jeg å tro det var en DB9. Definitivt ikke V8 Vantage. Ikke sett så mange R8 i Oslo faktisk. Har faktisk sett Gallardo oftere.

Sikker på at du ikke så en V12 Vantage da, har selv sett denne ett par ganger. Den er sort, har hvite baklykter og mye kraftigere diffuser bak. Rett og slett grisegrom bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":yqw3ssfl]Rimelig sikker på at det ikke var en V8/V12 Vanquish ja. Var lenger/større enn de, så vidt jeg husker.

Er det Vantage dere tenker på? Vanquish er så vidt jeg vet den største i Aston Martins (med unntak av Rapide da) sortiment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...