Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta disse i går :) Spotta også en Audi RS4 Cab og en sort E90 335I men disse fikk jeg ikke bilde av :(

Direktøren er på sparkjøp og handler :wink:

jcn614layzfsi4n9tann.jpg

Ser ut som en noen og 70 talls "Bigg rig" men er en Freightliner fra 1998 :)

lcdj1082v82ouwgjclky.jpg

Denne taler for seg selv :wink:

kb6jwnfsin6ehqgiynxl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mandigere enn Hummer med overkill gangstabling. :wink:

Hilux er fanken meg ikke mye mannlig altså, uansett å harry og pimpa man gjør dem :) Jeg nevner heller Chevy Silverado 6,6 Duramax, Dodge RAM 5,7 Hemi, Ford F350 Super Duty og kanskje Toyota Tundra hvis det er 5,7 litern :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mandigere enn Hummer med overkill gangstabling. :wink:

Hilux er fanken meg ikke mye mannlig altså, uansett å harry og pimpa man gjør dem :) Jeg nevner heller Chevy Silverado 6,6 Duramax, Dodge RAM 5,7 Hemi, Ford F350 Super Duty og kanskje Toyota Tundra hvis det er 5,7 litern :wink:

x2, en hilux er fasiten på kjedelig 4x4 #-o Stygg lyd og går som ei bøtte med hønsemøkk. Eneste japanske 4x4 som er brukanes er Patrol, ellers så er det kun G-vogn og amerikansk som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kjør noen av de bilene dit Hilux'n kommer seg :wink::wink::wink:

Det kan jeg fortelle deg at hadde gått lekende lett, i tillegg til solid firehjulstekk så har f eks en Silverado motorkraft som gjør den nærmest ustoppelig utafor veien. Kan ikke si det om en Hilux ellen annet japsemøl :wink:

Hilux har ihvertfall ikke latterlig stor motor. Hva skal man med 6 liter?

Tja, dette:

Prøv det der med en Hilux :roll: Fettern min driver som brønnborer og må ofte langt oppi skauen til hytter osv med svær borerigg hengende etter, og da sverger han til Dogde RAM 5,9 Cummins. En Hilux, Navara eller Amarok hadde ikke hatt nubsjans til å utføre det tekket der på kleine taktorveier i halvmeter snø, 30-40 % stigning med flere tonn hengene etter. Og til daglig på veien så har man alt man trenger av utstyr, stor stereo, skinn, cruise, klima osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der er vel muligens den SSP lakkerte? Trodde den var rødere, men mulig fargen ikke kommer helt frem på bildet.

Denne er nok foliert tror jeg. har sett den jeg også. Folien Ligger liksom litt i overlapp midt på panseret, ser det ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg fint med Hilux jeg vertfall. ;) Greit nokk, bestemora mi triller nesten fortere med rullestolen, men trenger jeg noe mere av den bilen da? Til og fra jobb, pluss å kjøre fra alle andre jeg har sett her i bygda oppover skog og mark.

Har du sett når Top Gear America skulle finne ut hva som var verdens beste pickup? De hadde vel Ford, Chevrolet og Dodge. To av de brøt sammen og en klarte det med et nødskrik. Følgebilen var en Hilux..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett når Top Gear America skulle finne ut hva som var verdens beste pickup? De hadde vel Ford, Chevrolet og Dodge. To av de brøt sammen og en klarte det med et nødskrik. Følgebilen var en Hilux..

Har sett den ja! Nå gjorde jo programlederne sitt til å kjøre bilene i filler for å lage show, så spørsmålet er om Hiluxen fikk samme behandling bak kameraet :wink: Bilene ble også kjøpt for 2000 dollar eller noe sånt så det var jo bare noe dritt de kjøpte, sånn sett så får man nyere bil for pengene med en Hilux.

Har man fulgt med på Top Gear USA så ser man jo tydelig at meningen er at bilene skal ødelegges mest mulig før programet er over :wink:

Men nå sporet vi greit av her :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...