Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Har vert i Berlin og Krakow nå i rundt 5-6 dager, og har da selvfølgelig sett en god del flotte biler:

Krakow:

Aston Martin DB9 (legg merke til reg.nr)

IMG_0380.jpg

IMG_0303.jpg

Porsche 911 Carrera 4s

IMG_0299.jpg

+ et titals andre porscher og flotte Range Rovere som jeg ikke fikk tatt bilde av.

Berlin:

Audi R8

IMG_0407.jpg

IMG_0409.jpg

IMG_0406.jpg

Den ser nok litt lavere ut en hva den egentlig er pga av hvordan den står

Ford Mustang GT

IMG_0390.jpg

Porsche 911 Turbo S

IMG_0403.jpg

og et par andre Porscher fra gaten

IMG_0398.jpg

IMG_0397.jpg

IMG_0393.jpg

Mercedes av noe slag (har ikke peiling på mb modeller) , den hadde vertfall V12 med en fantastisk lyd

IMG_0385.jpg

Annen Mercedes

IMG_0389.jpg

Ferrari 360 Modena Spider F1 Cabrio

IMG_0382.jpg

og denne kassen

IMG_0386.jpg

så også en Bugatti Veyron som jeg ikke fikk ta bilde av men den sto her:

http://maps.google.no/maps?q=checkpoint ... 57,,0,-1.2

---------------------------------------------------------------------------

Så også noen flotte biler her hjemme igår også:

BMW E92 335i 2008 modell , veldig nylig importert

IMG_0426-1.jpg

og en fin Audi A5 S-line

IMG_0432-1.jpg

IMG_0431-1.jpg

Må si vi har noe å lære av tyskerene når det gjelder bilparken(kan ha noe med at det er mye billigere å ha fet bil i tyskland :( )! Kan også legge til at Porscher er MYE fetere når du ser de i virkeligheten en på bilder og film, det samme gjelder Audi R8 og bugattien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men i Oslo ser du ikke ofte mer en en av hver.. så sikkert rundt 40-50 Porscher totalt , 2 r8, en lambo av noe slag (kjørte stygg fort forbi mens jeg var i en butikk), 2 ferrarier, 4 aston martiner osv...

EDIT: var i Oslo også før jeg reiste til Berlin , og kan skrive under på at det er mye fine biler å se der også :) men bare ikke like mange :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca noe sånt man ser i Oslo i.l.a en helg det der. Med unntak av bugattien.

Går sykt mye Porsche og endel Aston/Ferrari/AMG/RS/M i de finere delene av byen. :wink:

Hehe enig der, sitter med samme oppfattelse selv :) Eller her i Arendal under offshore VM :wink: og her så jeg faktisk en Bugatti dog på prøveskilter :)

Edit: Bilene på bildene fra Polen er det vel stor sannsynlighet for at opprinnelig kommer fra Norge og andre skandinaviske land, da uten papirer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så mye ute å kjørt i dag men jaggu kom jeg ikke over ett par nevneverdige spottings i området her, den første fikk jeg ikke bilde av og det var en sort VW Phaeton W12 med 22" 8) Rå bil igrunn, så også en småbøs nyere Passat 3,2 V6 :wink: Også denne da, GT3 RS står det på skjermen og i hekken:

uop3fij3a9merl9vxtml.jpg

Ja, eller ikke Fredrik. Du har så feil tankegang så fort ting ikke er i Norge du. Det finnes rike folk på utsiden av landegrensa. OGSÅ i Polen. Wow! Skulle man virkelig tro det?! At DE og kan kjøpe ny Porsche!? :o

/End of sarcasm.

Idiot! Jeg er så forbanna lei av at du alltid er "etter" meg og kommer med unødvendige og tullete kommentarer. Neste gang så tar du det på PM eller så rapporteres du til moderator, nå er jeg lei av dette tullet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er sjefen ;)

6,5 turbo diesel.

4x4, egenvekt 3195, totalvekt 5443, vogntog vekt 10 433,

Jeg kjører ofte forbi deg sjøbuse, E36'en min ser ut som en flue i forhold til den der :P

får blinke litt med lysa nestegang, så skal jeg hilse tilbake :P

går 2 svarte big dooleyer her da. men er bare min med tak på lasteplanet. så du får hilse på riktig bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig sikker på at det var Jaguaren til wicky jeg spotta utenfor Radisson Scandinavia Oslo.

Var sikkert meg... vært ute og cruisa hele dagen med rutene nede og soltaket på vipp...også bor jeg rett bak hotellet så.. :)

Rånings style :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig sikker på at det var Jaguaren til wicky jeg spotta utenfor Radisson Scandinavia Oslo.

Var sikkert meg... vært ute og cruisa hele dagen med rutene nede og soltaket på vipp...også bor jeg rett bak hotellet så.. :)

Rånings style :lol:

næææh...

Lunch

ed82631a912a11e1be6a12313820455d_7.jpg

Dessert

6683af12913011e1989612313815112c_7.jpg

Og bilen...

dc389406912711e1abb01231381b65e3_7.jpg

Selvspotting :lol:

62da8032912811e180c9123138016265_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spotta" en signal-oransje Porsche 996 GT3/GT2 idag! =P~ Min nærmeste (nylig innflyttede) nabo sin bil faktisk, han er også i besittelse av en E89 3.5i, X5 4.0i, 118d og flere andre Porscher :) Blir gromt å lufte denne om et par dager 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca noe sånt man ser i Oslo i.l.a en helg det der. Med unntak av bugattien.

Går sykt mye Porsche og endel Aston/Ferrari/AMG/RS/M i de finere delene av byen. :wink:

Hehe enig der, sitter med samme oppfattelse selv :) Eller her i Arendal under offshore VM :wink: og her så jeg faktisk en Bugatti dog på prøveskilter :)

Edit: Bilene på bildene fra Polen er det vel stor sannsynlighet for at opprinnelig kommer fra Norge og andre skandinaviske land, da uten papirer :wink:

Det er tydelig at din uvitenhet ingen begrensninger har. Det er veldig mange styrtrike i NIC-land også, men man har en svak middelklasse, dermed anses landet som ikke like rikt. De aller fleste er ærlige, mens så har man selvfølgelig rasshøla som ødelegger for andre og gir dem et dårlig rykte. Jeg kan i hvertfall fortelle deg at i Warszawa er det en helt syk bilpark. Tusser av superbiler, spesielt nye Porscher, Skyliner og Audier RS/S/R8 og AMGr+++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...