wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Spottet hylle i e30'n sin ut av lyskrysset nedenfor Røa for kort tid siden Flott bil Opplevde marerittet og kjøre på en hund istad, eieren sin datter hadde kommet hjem fra skolen og da smatt hunden ut porten, så ropte hun høyt etter den og like etter hørte eieren at jeg stod på bremsene oppi krysset, traff den dessverre såvidt i bakbeina bak etter 10m bremsespor. Heldigvis fikk den ikke noen skader bortsett fra at den var skjelven når jeg og et annet vitne fant den igjen like ved. Eieren lovte å ta den til dyrlegen med en gang så da håper jeg det går bra! Utrolig hvor fort slike ting kan skje! Statusen hans nå...
Fredrik 90 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Første McLaren MP4-12C spotting i Norge ???Lå bak den en liten stund i kø, men tlf gikk tom for batteri så dette var det eneste bildet jeg fikk av den: [ Bilde ] [ Bilde ] Så også en hvit E92 M3 som skolebil. Jeg vet iallfall at Sandven i Bergen har en slik i bestilling til kunde, kanskje det er denne Hmm.. men hva gjør den i Oslo på prøveskilter da?
Zamot Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Og små tøff E91. http://images.bimmers.no/files/cwbw4nu787ahjq82m6pe.jpg Noen som vet hva lags frontleppe denne E91-en har, eller flere bilder?
bmw-E30 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Og små tøff E91. http://images.bimmers.no/files/cwbw4nu787ahjq82m6pe.jpg Noen som vet hva lags frontleppe denne E91-en har, eller flere bilder? Eieren er her på forumet. Her er forøvrig prosjekttråden hans; http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=181504&hilit=+black&p=2433310#p2433310
hylle Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Han så litt stressa ut Var det! Fikk plutselig dårlig tid etter jeg kjørte på en hund litt nedfor røa, heldigvis gikk det bra med hunden!
Shattered Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Har noen få å dele Vet ikke om eieren blir så glad for å dele skiltnr, så jeg sladda det i paint (skal legge inn photoshop snart, men er skolepcen ) Disse står der jeg pleier å trene i Holmestrand. Og den siste, samme som Kny har sett!
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta en blå lamborgihni med skiltnr "LuckyMe" i går
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Har ikke noe bilde, bilene kjørte så fort atte Ferrari 355 og Porsche 996 911 Turbo i fult blås fra Fornebu og ut på E18 retning Sandvika Satan i gatan for en lyd
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Her er "Lucky Me" Lamboen....[ Bilde ] Der ja, rimelig overlegent skilt
ls44mm Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Her er "Lucky Me" Lamboen....[ Bilde ] Lucky Me ja Bitch pliz hehe La meg hate litt Bilen er en gaylardo, man har ikke en gang lambo dører! Synes da bedre med en hel grøn el bil med skilt: Yoshi som jeg spottet i Ski. Nei da, smak og behag. Lambo´n er feit den, men for den prisen så ville jeg vell hatt noe annet, eller om jeg først hadde råd så hadde jeg handlet meg en lambo med EKTE lambo dører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå