Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet hylle i e30'n sin ut av lyskrysset nedenfor Røa for kort tid siden :) Flott bil

Opplevde marerittet og kjøre på en hund istad, eieren sin datter hadde kommet hjem fra skolen og da smatt hunden ut porten, så ropte hun høyt etter den og like etter hørte eieren at jeg stod på bremsene oppi krysset, traff den dessverre såvidt i bakbeina bak etter 10m bremsespor. Heldigvis fikk den ikke noen skader bortsett fra at den var skjelven når jeg og et annet vitne fant den igjen like ved. Eieren lovte å ta den til dyrlegen med en gang så da håper jeg det går bra! Utrolig hvor fort slike ting kan skje!

Statusen hans nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første McLaren MP4-12C spotting i Norge ???

Lå bak den en liten stund i kø, men tlf gikk tom for batteri så dette var det eneste bildet jeg fikk av den:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Så også en hvit E92 M3 som skolebil.

Jeg vet iallfall at Sandven i Bergen har en slik i bestilling til kunde, kanskje det er denne :wink: Hmm.. men hva gjør den i Oslo på prøveskilter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen få å dele :P

Vet ikke om eieren blir så glad for å dele skiltnr, så jeg sladda det i paint (skal legge inn photoshop snart, men er skolepcen :P)

thmtwh5jgv7iupjgdvu3.jpg

9bc886ggb1ahmf4u8sja.jpg

Disse står der jeg pleier å trene i Holmestrand. :P

bv58uwn9hs0bz51yk23a.jpg

Og den siste, samme som Kny har sett!

yacl4uzkr8op8urv0fyy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er "Lucky Me" Lamboen....

[ Bilde ]

Lucky Me ja :P Bitch pliz hehe La meg hate litt :twisted: Bilen er en gaylardo, man har ikke en gang lambo dører! Synes da bedre med en hel grøn el bil med skilt: Yoshi som jeg spottet i Ski.

Nei da, smak og behag. Lambo´n er feit den, men for den prisen så ville jeg vell hatt noe annet, eller om jeg først hadde råd så hadde jeg handlet meg en lambo med EKTE lambo dører 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...