Jeppe1234 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Tenker på en annen. Den sto på et privat verksted i innfjorden når jeg var der i fjor en gang.Mener å huske det sto 745-motor i den, mulig det ikke stemmer. Jeg har ikke sett den bilen der her inne. Du mener ikke en strøken grønn en? Den sto der ute med noe motorproblemer. Hmm. Godt mulig, synes å huske den var blå med litt grønnskjær i. Edit: Har du bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Var sikkert den det da. Pen den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Ja den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 ferdig med prøvtia så du slepper teori og oppkjøring? får nokk max 3mndr da ivertfall med mindre du har noe mer lignendes på deg fra før av da. 3mndr går kjappt nokk det nå er det jo sommer og! klar som et skudd igjen te vintern. Da det er kjipt og gå! men morro og kjøre bil men 1 ting jeg lurer på, tokk dem deg på fersken eller? Var 2 måneder fra prøvetida, så nei Men har ikke noe lignende på meg fra før, så får se. Kompisen min fikk lappen tilbake, men forskjellen var at han nekta for det. Jeg er mer av den snille typen som legger meg flat for snuten. Men, jeg blir henta av han nå, så ska vi ned te stasjonen og se om jeg og får den tilbake. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 være snill og ærlig lønner seg skjeldent med politi nekt nekt nekt. Men de tokk deg altså ikke på fersken da elleR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 være snill og ærlig lønner seg skjeldent med politi nekt nekt nekt. Men de tokk deg altså ikke på fersken da elleR? Ikke på STEDET, men de stod og så på. Haha. Menmen Får bare krysse fingrene. Jeg driter vel ganske greit i om de tar den og. Får bare dra på en 3 mnd ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Dette er vel et medlem her? Kjørte bak deg en stund i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Takk for følge til en grønn yaris som "moona" ca 20 biler inkl. meg da jeg sto i kø inn til Larvik i dag. Fikk meg en god latter da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 får slenge ut denna som var i larvik med litt lett reg nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Var i Molde en tur i dag og spotte en svart, en vinrød og en rød E36 Coupé. Noen her inne? Var ved Shell/7eleven rundt kl.21:30-22:15. Uansett, fine biler M-Tech is tha shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Så en tilsynelatende strøken E23 L7 i dag. Kan ikke være mange av de i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Så en eldre mann i en M535 (E28) I Oslo på Fredag. Deilig syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Var ute å sykla en tur i stad, og da fikk jeg se dette: Er nokk snøen som har smeltet og jorda som har blitt til søle. Og da har fått bilen til å synke forran [/quote Ahh.. Nå veit jeg hvorfor de heter Syncro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Spotta en blå E46 M3 på Råholt i dag! Fette denne var fin! Skal prøve og få knipsa bilde av den en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå