Fredrik 90 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Spotta forøvrig ei gammel dame i ny brun Porsche 911. Kjøpte den visst flett ny fra Autostrada her i Skien. Morsomt at eldre damer også gjør slike ting, og ikke bare handler Hyundaier og Toyotaer Sikkert Rannveig du så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hun der har jeg lagt merke til i Porsgrunn selv, tenkte bare var en som lånte bilen til gubben sin jeg. Men det er ganske kult da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det er DRITKULT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ikke min spott, men godt å se at politiet kjører ordentlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Finner det "interessant" at folk tar bilder i sånne situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 325d, det hadde jeg aldri trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det trodde ikke en kollega heller, før han ble stoppet på motorsykkel på veg til Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Eller 2008 325d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Eller 2008 325d? Skal på INGEN MÅTE krangle på 325d 08? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Eller 2008 325d? 08? +1 må være 09 den på bildet der. forøvrig mer skummelt enn moro at politiet også kjører bmw spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Går den i Telemarks område? sett flere C-klasser langs e18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ikke for å besudle spotte-tråden her, men det som virkelig er skremmende er at de har blitt så utspekulerte at de kjører med park-grøft for å gli mer inn i "vår" verden. Har gått på blemma selv, da på E6 i Hamar-området. Svart B7 A4 S-line med park-grøft, ingen ekstra antenne eller lys og en kar i bilen.. Umulig å se.. Forbanna skurker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Den på bilde er jo 2011 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Er en 3.0d, facelift. Ville ikke ha køddet om jeg hadde hatt den bak meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Går en helt lik en her i Arendal også, en 2011 325d med 203 hestern Politiet har visst kjøpt inn en del slike 325er til sivilbil bruk, men rått hadde det vært om det kom uniformerte BMW politibiler også forøvrig mer skummelt enn moro at politiet også kjører bmw spør du meg.. Hvorfor det? Man kjører da lovlydig og hvis ikke så er jo en BMW i såfall lettere å få øye på for oss Også er det jo et tegn på at bilene våre er brukanes når dem går igjennom med de strenge krava Politiet har til sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå