Fredrik Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Så en gammel kjenning igjen dag på løpeturen... en nydelig og helt original prefacelift E30 320i. Bilen kjøres av en eldre herremann og det er like artig hver gang man ser ham tydelig nyte bilen og lyden fra M20 rekkesekseren. Et forsiktig, men bestemt pådrag ut på hovedveien. Det er stil over den "ekvipasjen"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Spottet en aston martin db9 i stavanger igår. Rå kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.a.a. Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 ":1oad3hjy]Så akkurat en v12 vantage, om jeg ikke tar feil.Svart med 4 luftinntak i panseret og klare glass på baklyktene. V8/v12 vantage er fantastisk nydelige biler... han bruker bilen veldig ofte sett den rundt omkring oslo utallige ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Blir ikke en fetere "daily driver" Gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Karlstad Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 ":18w7qb2w]Så akkurat en v12 vantage, om jeg ikke tar feil.Svart med 4 luftinntak i panseret og klare glass på baklyktene. V8/v12 vantage er fantastisk nydelige biler... han bruker bilen veldig ofte sett den rundt omkring oslo utallige ganger [ Bilde ] Han lå bak meg både på vei til jobb og hjem igjen på Fredag. Kommer fra Spydeberg/Askim/Mysen området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Nydelig! Av andre artige ting, så møtte jeg en volvo 460 (lenge siden jeg har sett på veien), en opel speedster og en lotus exige. Den lotusen kunne jeg tenkt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Var speedsteren sølvfarga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Nei, var svart, med alu rundt vinduet. Fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 I dag i drammen : maybach 62 S (svart) Ferrari 458 italia (Rød) Audi R8 ( rød chrome) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lacim Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Spottet en aston martin db9 i stavanger igår. Rå kjøremaskin! Denne? http://images.bimmers.no/files/vk52p072mjumdrkrjrc2.jpg Står i en fellesgarage for et leilighetskompleks i Stavanger sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Samme som den observerte litt lenger opp her. Står registert som 2010 Aston Martin lagonda v12 coupe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lacim Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Snasen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Spotta Myrvangen på vei gjennom Lillestrøm rett før kl 18. Jeg kjørte E34 calypsorot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Whops.. http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokal ... dR2bD6ooWw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå