Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit...

Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spottinger fra ferien min i Berlin forrige uke:

Lamborghini Adventador (syyyk lyd):

zlaagyh2h66msv586epk.jpg

Så stakk jeg hodet innom en knøttliten BMW forhandler midt i byen:

M1

rvfdjj8hdx727wrydyca.jpg

n5tixr6vkd13ka62xjku.jpg

E46 M3GTR

irorfd6y5pyyanoo2j60.jpg

b828rc4tg2mgainbgxpu.jpg

Ellers spottet jeg flere andre gromme biler, bøttevis med Porscher, Ferrari 458 Spider, Widebody 4-dørs ny Mercedes med drøy V8'r lyd og stor vinge (ikke peil på merce så aner ikke hva det var) og alle typer M-biler, M6 Gran Coupe bl.a! Mye fint å hvile øyna på i den byen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit...

Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da :P

ja ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit...

Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da :P

Tja, jeg har sett en heldel e36 med e46 front.. første gang jeg ser noe slikt på en mercedes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit...

Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da :P

Tja, jeg har sett en heldel e36 med e46 front.. første gang jeg ser noe slikt på en mercedes..

Er langt mer vanlig på Mercedes, var særlig populært på slutten av 90 tallet å bygge om 124 til 210. Har masse Auto Motor und Sport blader fra denne perioden hvor det reklameres stor for slike ombyggingskit, ikke noe populært nå lengere dog. Husker også å ha dett noen av disse ombygde bilene i Norge opp igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han vil selge den til meg!

SVX er utrolig nok en av mine barndoms drømmebiler!

Du er rar Wicky :lol:

sier han som ikke ville bli med på modball...

Nei sånt ville jeg aldri stillet på. Akkurat som at jeg aldri kommer til å sette mine bein eller hjul på Gatebil. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...