Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit... Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Noen spottinger fra ferien min i Berlin forrige uke: Lamborghini Adventador (syyyk lyd): Så stakk jeg hodet innom en knøttliten BMW forhandler midt i byen: M1 E46 M3GTR Ellers spottet jeg flere andre gromme biler, bøttevis med Porscher, Ferrari 458 Spider, Widebody 4-dørs ny Mercedes med drøy V8'r lyd og stor vinge (ikke peil på merce så aner ikke hva det var) og alle typer M-biler, M6 Gran Coupe bl.a! Mye fint å hvile øyna på i den byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit... Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da ja ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit... Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da Tja, jeg har sett en heldel e36 med e46 front.. første gang jeg ser noe slikt på en mercedes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Subaru SVX. Aldri sett før idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Spør om han vil selge den til meg! SVX er utrolig nok en av mine barndoms drømmebiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Var ei dame som brumma avgårde i den rett etter bildet ble tatt. Har skilt.nr da, sånn just in case Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Lokal supra! Meget pen. Noen av dere har nok sett den på Rudskogen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Er en w124 1985-1989 som noen har montert w210 frontfanger/bakfanger skjermer panser og grilll på...helt sykt stygt og ekkelt!!! det finnes slike ombyggingskit... Godt slikt ikke finnes til BMW i noen særlig grad, men så ligger jo BMW ett hakk høyere en Mercedes også da Tja, jeg har sett en heldel e36 med e46 front.. første gang jeg ser noe slikt på en mercedes.. Er langt mer vanlig på Mercedes, var særlig populært på slutten av 90 tallet å bygge om 124 til 210. Har masse Auto Motor und Sport blader fra denne perioden hvor det reklameres stor for slike ombyggingskit, ikke noe populært nå lengere dog. Husker også å ha dett noen av disse ombygde bilene i Norge opp igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Spør om han vil selge den til meg!SVX er utrolig nok en av mine barndoms drømmebiler! Du er rar Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Kny: Lå bak en m550 på E6 her om dagen! Fikk litt store øyer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Spør om han vil selge den til meg!SVX er utrolig nok en av mine barndoms drømmebiler! Du er rar Wicky sier han som ikke ville bli med på modball... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Wiesmann MF4 GT, ser du ikke hver dag om du bor her i landet Noen som har missforstått litt? Litt rust på denna... Bilen til en Kompis, Lotus Espirit 88mod. Sorry for rumpa til han gamle mannen, gammel klassikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Spør om han vil selge den til meg!SVX er utrolig nok en av mine barndoms drømmebiler! Du er rar Wicky sier han som ikke ville bli med på modball... Nei sånt ville jeg aldri stillet på. Akkurat som at jeg aldri kommer til å sette mine bein eller hjul på Gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 1998 318IS. Aldri vinterkjørt!! Gått nesten 87.000 km. En eier. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå