Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Dette kunne du tydeligvis en god del om! :) Etter det jeg har skjønt så er denne bilen som har vært inne på jobben, en tidligere Arnardo (sirkus) bil. Tror det er BOS som eier den som museumsbil nå... ;) Folka kaller den bare 600`n tror jeg..

Nei... bilen som er vist på bildene her inne er uten tvil en W109 (eller hvis jeg tar helt feil en W108). Arnardo´s gamle Mercedes-Benz var en W100 og det vil si en Mercedes-Benz 600 av den gamle skolen. Jeg er usikker på om Arnardo hadde en 600 med lang akselavstand, men hvis han hadde en slik kalles de for "Pullman".

Mercedes-Benz W100 600 (US edition)

xum6ad02eiqx9yfp91kp.jpg

1phr08a50bepg8imebk5.jpg

Den er helt lik denne ja.. :) Bare i champ. farge.

Arnardo sin står på museet til Bertel O Steen i Lørenskog, har vært der og sett på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er diverse jeg har kommet over i det siste (mens jeg har hatt kameraet tilgjengelig)

Rimelig strøken Boble:

e3cei2flc5lyan9mkxl3.jpg

qugqenmjgd2zbpsp3trl.jpg

Amazon ser en ikke alt for ofte lenger:

k4nxyb33wbb2gh4uhwx6.jpg

Panamera!

u737b78myz0pumg3z5ps.jpg

(Her fikk jeg brådårlig tid fra Cafebordet, så bildet ble elendig...)

Buddy

e77tthkln0j1x1569ztf.jpg

...er nesten like tøft som...

Landrover

8v5nfjcvkub8fcvvkotk.jpg

3vqm7yz1n0gwt5z1716k.jpg

nv2omzv57o50t8jivjkc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte nye BMW X1 ved Solihøgda i går ettermiddag/kveld. Bilen var svenskregistrert mørk med X- line pakke. Jeg ble så overrasket da jeg møtte den at jeg ikke la merke til kjennetegn for å identifisere motor, men erindrer svakt at nyrene er tilsvarende de som er på Xdrive23d og Xdrive28i uten å si det for sikkert.

Uansett, likte veldig godt det jeg så, både forfra og bakfra. Den har også fått noen spennende motoralternativer. Premieren på X1 er vel 24.10.2009 i Norge?

14_bmw_x1_live_450op.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X1 er svinfin, digger den bare =D

Bra folk har forskjellige meninger, jeg liker ikke designet i det heeele tatt!

Liker ikke linjene generelt, spesielt ikke den som går opp til hovedlykten, også bare stopper i ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...