///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Synes jeg ser et bmw merke bak? Ja, så det nå, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Disse spotta eg tidlig i sommer. Mens eg tok bilde kjørte det 5-6 stk forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Og en liten ensom bil på en parkeringsplass i tyrkia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Fant denne på en gudsforlatt campingplass rett før evje for en stund siden. noe replica greier med prøveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Disse spotta eg tidlig i sommer. Mens eg tok bilde kjørte det 5-6 stk forbi. Bilen virket mindre spesiell når det var så mange på et sted:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Synes jeg ser et bmw merke bak? Ja, så det nå, haha skiltet passet også bra på den. hehe. 325 på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Til Knut på side 46: Er ikke det en Talbot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette kunne du tydeligvis en god del om! Etter det jeg har skjønt så er denne bilen som har vært inne på jobben, en tidligere Arnardo (sirkus) bil. Tror det er BOS som eier den som museumsbil nå... Folka kaller den bare 600`n tror jeg.. Nei... bilen som er vist på bildene her inne er uten tvil en W109 (eller hvis jeg tar helt feil en W108). Arnardo´s gamle Mercedes-Benz var en W100 og det vil si en Mercedes-Benz 600 av den gamle skolen. Jeg er usikker på om Arnardo hadde en 600 med lang akselavstand, men hvis han hadde en slik kalles de for "Pullman". Mercedes-Benz W100 600 (US edition) Den er helt lik denne ja.. Bare i champ. farge. Arnardo sin står på museet til Bertel O Steen i Lørenskog, har vært der og sett på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Her er diverse jeg har kommet over i det siste (mens jeg har hatt kameraet tilgjengelig) Rimelig strøken Boble: Amazon ser en ikke alt for ofte lenger: Panamera! (Her fikk jeg brådårlig tid fra Cafebordet, så bildet ble elendig...) Buddy ...er nesten like tøft som... Landrover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg møtte nye BMW X1 ved Solihøgda i går ettermiddag/kveld. Bilen var svenskregistrert mørk med X- line pakke. Jeg ble så overrasket da jeg møtte den at jeg ikke la merke til kjennetegn for å identifisere motor, men erindrer svakt at nyrene er tilsvarende de som er på Xdrive23d og Xdrive28i uten å si det for sikkert. Uansett, likte veldig godt det jeg så, både forfra og bakfra. Den har også fått noen spennende motoralternativer. Premieren på X1 er vel 24.10.2009 i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 X1 er svinfin, digger den bare =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 X1 er svinfin, digger den bare =D Bra folk har forskjellige meninger, jeg liker ikke designet i det heeele tatt! Liker ikke linjene generelt, spesielt ikke den som går opp til hovedlykten, også bare stopper i ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ser ut som en siiinna tysker ;D X6 og X1 er de desidert deiligste bmw-suvene spør du meg, X5 er grei, men alle har den (= X3 er bare.... Ja, der kan man snakke om "linjer" =p selv om det muligens er en sammenheng, ser jeg ikke at det fører til noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 X1 er svinfin, digger den bare =D Jeg likte den mye bedre live enn på bilder. Rett og slett lekker. Bmw har også fått til "lyssettingen" i frontlyktene og baklyktene på de nyere BMW- modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ja, der ser x3 ut som en 3-åring med downs syndrom (no offense) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå