Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Godt mulig han ikke ga bånn gass....jeg har mine tvil på at en 525D holder følge med en RS6....

 

Det gjorde han, for å si det mildt. Jeg sa heller ikke at jeg holdt følge, men godt følge. Jeg har også chippa bilen min, ca 270hk 600nm+, det er klart det drar jævlig godt, og jeg har raskere bunndrag enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med nyere S- og RS-modeller er vel at de har v8 sugemotorer, mens 525D har turbo og moment, så at Audien ikke knuser bmw'n rett ned i støvlene er jo mulig.

 

Denna var 08, så jeg er rimelig sikker på at det lå en V10er under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde han, for å si det mildt. Jeg sa heller ikke at jeg holdt følge, men godt følge. Jeg har også chippa bilen min, ca 270hk 600nm+, det er klart det drar jævlig godt, og jeg har raskere bunndrag enn han.

Hehehe, jeg da som har samme effekt som deg bare i en lettere 3 serie ;) Hadde sikkert tatt han 8)

Neida, fra spøk til alvor...

Spottet denne i dag, med piggdekk :)

post-47692-0-91413800-1387286709_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg da som har samme effekt som deg bare i en lettere 3 serie ;) Hadde sikkert tatt han :cool:

Neida, fra spøk til alvor...

Spottet denne i dag, med piggdekk :)

attachicon.gifimage.jpg

 

 

Du har vel ikke Stage 2 chip? :P Uansett, 3serien er faktisk ca 50kg lettere enn 5serien, og man merker ikke forskjellen på di kiloene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en liten "self spot" siden denne er eneste i Norge for øyeblikket. 2014 Maserati Quattroporte GTS. Kjørte den fra Oslo til Skien :-P

 

De felgene kunne se ut som noe fra 80 tallet, litt kult egentelig :)

 

Du har vel ikke Stage 2 chip? :P Uansett, 3serien er faktisk ca 50kg lettere enn 5serien, og man merker ikke forskjellen på di kiloene :)

Har Stage 2 jo, så fremt du også har manuell så skiller det ikke mer enn 55 kilo mellom bilene våre nei. På papiret så skal min være 0,3 sekunder raskere enn din når bilene er originale så det er ikke noe man merker nei :) Ingen av også har uansett sjans på en RS6 med 580 hester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De felgene kunne se ut som noe fra 80 tallet, litt kult egentelig :)

 

Har Stage 2 jo, så fremt du også har manuell så skiller det ikke mer enn 55 kilo mellom bilene våre nei. På papiret så skal min være 0,3 sekunder raskere enn din når bilene er originale så det er ikke noe man merker nei :) Ingen av også har uansett sjans på en RS6 med 580 hester...

 

 

Da er det jo greit :) Nei jeg har automat, så detter vel litt tilbake der? :P Haha nei, mot en RS6 i lengden har vi ikke sjangs, men det går ikke dårlig framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo greit :) Nei jeg har automat, så detter vel litt tilbake der? :P Haha nei, mot en RS6 i lengden har vi ikke sjangs, men det går ikke dårlig framover :)

Veier ikke mer en 80 kilo mer enn min da, ca ett halvsekund dauere men igjen ikke mulig å merke :) En kamerat har akkurat samme bil med samme effekt som deg og jeg merker iallfall ingen forskjell.

Vi kan iallfall kjøre lengere enn RS6en på en tank :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...