Werther Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Oppdaget en veldig fin E46 318CI i en av mine favorittfarger på E46, Sahara beige. Denne er en 04 modell, og jeg kan ikke huske å ha sett en facelift med denne fargen før. Samt en E30 325ix touring med automat. Dette er en 1989-modell importert i 1995, og den har bare en eier i Norge faktisk. Ganske original, men med noen sære setetrekk jeg aldri har sett før. Det var likt i baksetet også, så det kan være et ettermontert skinninteriør fra annen leverandør. Lite synlig rust på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Oppdaget en veldig fin E46 318CI i en av mine favorittfarger på E46, Sahara beige. Denne er en 04 modell, og jeg kan ikke huske å ha sett en facelift med denne fargen før. E46 Sahara 1.JPG E46 Sahara 2.JPG Samt en E30 325ix touring med automat. Dette er en 1989-modell importert i 1995, og den har bare en eier i Norge faktisk. Ganske original, men med noen sære setetrekk jeg aldri har sett før. Det var likt i baksetet også, så det kan være et ettermontert skinninteriør fra annen leverandør. Lite synlig rust på bilen. E30 325ix 1_.jpg E30 325ix 2_.jpg Så den i vinter jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Også en M5 en tidlig morgen forrige uke. Og en skikkelig nice en fra i dag, noen her inne sin tro? Gikk på prøveskilt og snakket i mobiltelefon while driving! fysj å huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Også en M5 en tidlig morgen forrige uke. 2014-02-11 08.02.53.jpg Den m5n ser jeg støtt og stadig, bor nok i området det bildet er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Det tror jeg også at han gjør, ikke første gang jeg så den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Også en M5 en tidlig morgen forrige uke. {style_image_url}/attachicon.gif 2014-02-11 08.02.53.jpg Og en skikkelig nice en fra i dag, noen her inne sin tro? Gikk på prøveskilt og snakket i mobiltelefon while driving! fysj å huff {style_image_url}/attachicon.gif 2014-02-18 13.17.32.jpg {style_image_url}/attachicon.gif DSC_0238.JPG Er ikke det en på forumet her ? Mener på eg såg prosjekt tråden for litt siden .. Mobil sorry for giga sitat Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Den så iallfall utrolig fin og gjennomført ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0(2)LE Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Dirty på forumet. Ligger prosjekttråd ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Det er ikke Dirty sin, han har ikke Warsteiner-merke på døra grunnet teite regler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Tare Jansen, må si du er godt innenfor grensene til min egen hjemmebane nå er det den frozen gray f10'n? Den husker jeg at jeg så første gangen på Lambertseter i fjor sommer, eller om det var året før der igjen, iallefall en gjenganger i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 mener å huske at det var en original sport evo i rød (sjelden) som ble ombygget til Warsteiner som hadde nummer 14, men jeg mener den hadde skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Tare Jansen, må si du er godt innenfor grensene til min egen hjemmebane nå er det den frozen gray f10'n? Den husker jeg at jeg så første gangen på Lambertseter i fjor sommer, eller om det var året før der igjen, iallefall en gjenganger i området Jeg surrer rundt i Oslo, Akershus og Østfold daglig så er vel på mange andres hjemmebane også Men ja er nok den, er i det området jeg har sett den før også. Strøken er det iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Lå bak denne i går. Hadde ca 100 i 60 sone å greier. Kanskje han ikke tror el biler får bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Å du tror kanskje du ikke får bot hvis du ligger bak en elbil? hehe Haukefer, StigJ, Sondre92 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Dame bil men abarth utgaven er faktisk litt kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå