M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Spotta en Mustang maken til den i Tokyo drift i Sandvika idag, brumma godt fra åttern under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Så en 435i Xdrive med osloskilter, på Maxbo Vækerø her om dagen. Den skled med veldig lite lyd inn på parkeringsplassen, så jeg tenkte først det var en liten bensinmotor. Ble faktisk litt overrasket når jeg så merket med 435 og eksos på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Parkerte bak en 330xi m-tech på Gjøvik i dag. Familiefar som kjørte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Din virka så mye mindre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Er vel hjula som gjør det tror jeg. Bare 16" på min enda Men gjør ikke xdriven bilen litt høyere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Spottet denne 750iAen(brede nyrer hvertfall), kunne ikke høre motoren på tomgang, antar det er V12. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 "Mafia-Mercedes"!! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Spottet denne 750iAen(brede nyrer hvertfall), kunne ikke høre motoren på tomgang, antar det er V12. Det er en 1995 740IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Alle E38 er like og se på. Eneste forskjel er at diesel bilene har smalere grøftlys. Og 750 har chrome riller i nyrene orginalt. De andre har svarte riller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Såg faktisk tidenes styggeste e60 i Haugesund på tirsdag. Blå pærer i angeleyes, chrome i front og chrome rundt baklyktene.. Verste jeg har sett... Noen her som kanskje har bilder av den? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Spotta lamborghini Diablo i gul farge og rød ferrari 430. Finværet får ut godbitene Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Autostrada har vel vært ute og lufta bilene sine idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 møtte på en bmw i3 igår i Opera tunellen. Trodde først det var politiet hehe. Frontlyktene på den bilen er driit sterke, og minnet veldig om politiets blålys #RipEyesLastNight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Lå bak en mørk og veldig skitten E39 M5 touring over Stord på vei sørover i dag. Medlem her inne? Snadder brumbrum oppover tunnelene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 møtte på en bmw i3 igår i Opera tunellen. Trodde først det var politiet hehe. Frontlyktene på den bilen er driit sterke, og minnet veldig om politiets blålys #RipEyesLastNight Trodde det bare var meg som trodde at i3 var en politibil pga lysene, haha irriterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå