Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

spotta en audi s1 i pikes pike stil på en henger utenfor kroa ved shell verdalen i går i ca 2 tiden, den var sykt feit men desverre fikk jeg ikke tatt bilde :( usikker på om den var ekte eller om det kanskje var en selvlaget bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Så denne ved kinoene i Oslo for en stund tilbake siden (Var der for å dekke Obama besøket)

Noen her inne? DL registrert. Tenkte først om det var MonicaM3 sin, men den mangler lyktelister.

(tatt med iPhone...sooo...)

cglt23v7ied7j4zhhvqv.jpg

Denne har jeg også spottet, men i Lier, den har en liten flip spoiler på bagasjen, + at den har m3 logoen på rompa, rødhvite baklykter svarte lister rundt om.. Burde vel være her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød E46 coupe med 2 rør ut bak (ikke på hver sin side altså) med sota LED-lykter, M3-speil, M-list på bagasjerom, vinterfelger med litt kant. Skikkelig pen! Kom bak i Storo-krysset og han kjørte inn på Statoil Storo for litt over en halvtime siden. Sjåføren satt i telefon :P Tror det var svarte nyrer og M-tech2 frontfanger, men vet ikke sikkert da jeg så fronten såvidt det var i speilet. Noen her? :) Pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Kjørte heimover fra en hyttetur på sørlandet en gang i høst og traff på denne da vi skulle fylle bensin. RÅKUL bil!! :D Mener å ha hørt at denne har en bmw motor, eller tar eg helt feil nå? Den kom forøvrig i lag med noen ferarri og porsche, nydelig bilrekke =P~

ttf0mgz69li6d6dsfi8y.jpg

rggrwrp2hwkgh9z8wne6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...