HPVL Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Se hva jeg spotta på a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Gull-chrome TT.....med racing striper Man ser bilen for å si det slik hehe Alfa Romeo 4c! Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Se hva jeg spotta på a...Trodde han bare spiste Kebab jeg. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Wicky som kjører den Golfen ja? () Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 hahahaha faen jeg som sa til kona jeg drev og vaska bil....hahaha HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ja hun har sikkert bruker på forumet Forsiktig med kalæsjn når du faktisk skal vaske da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Se hva jeg spotta på a... Troika Merca jo HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ja hun har sikkert bruker på forumet Forsiktig med kalæsjn når du faktisk skal vaske da hun bruker min sikkert... kalæsj? I haz no kalæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Haha Den blå golfen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Spotta en Fisker i dag ! En slik en : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Tror jeg må rive av folien så ingen spotter meg lenger...taxisort E klasse er det mange av i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 I8 på Fornebulandet i går, fikk dessverre ikke tatt bilder av den, men rimelig heftig design på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Spotta denne utenfor ab trafikkskole på Bekkestua, står til vanlig en 997 gt3 på samme plassen Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Tror jeg må rive av folien så ingen spotter meg lenger...taxisort E klasse er det mange av i Norge... Er det DU som kjører rundt i den rød folierte Merca? Har sett den bilen flere ganger. Var ikke også denne med på Tv2 god morgen norge for et par uker tilbake da temaet var foliering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Er det DU som kjører rundt i den rød folierte Merca? Har sett den bilen flere ganger. Var ikke også denne med på Tv2 god morgen norge for et par uker tilbake da temaet var foliering? Tenker du på den røde R8'n med samme folie? Den var hvertfall vært på tv2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå