Toastjern Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Racing z3? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 åååååå neeeei..... :/ :/ :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Spotta en knall blå volvo v60 i dag. Så også en annen litt morsom bil også. Har en del andre biler av diverse Mer som jeg skal prøve å legge ut i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Racing z3? Sent from my iFøn using Tæpætålk Det er en US M-coupé... Kjenner tidligere eier.. trist å se den ende opp slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Går en slik blå en her i Lillestrøm også... Med vinge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 E9-spotting på vei til jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Det er en US M-coupé... Kjenner tidligere eier.. trist å se den ende opp slik. Racing var vel heller retta mot det at den så jalla ut. Modellen har jeg sett før Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Joda, skulle bare poengtere at det faktisk er en M-coupé, mao av det dyrere slaget.. ikke en "billig" (i den grad man kan kalle det for det) vanlig coupé For de som er oppvakte så var den forsidestoff for brom for en tid tilbake siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Fy faen! Jeg som ikke er noe svak for E39 da... Medlem her inne? Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Lasseliten det der eller Lasseln som han kaller seg på forumet tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Skårholen og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 mellom tunellene ble jeg tatt i gjennomsnittsmåling av en mercedes stasjonsvogn, farge grå, uten sotede ruter for 3 år siden...Mercedesn patruljerer samme strekningen fortsatt, men den er mer på e18 mellom asker og Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Denne var å se på parkeringsplassen utenfor Rykkinn nærsenter! Fin 1985 320i med fantastiskt lydspill noen her? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 så en del BMW'r på streetmeet i Lillestrøm i går. så også Lasseln på strømmen i går! noen her som var i Lillestrøm og veit hvem som har den hvite supraen som var der? og den svarte E36 sedan med futura hjul, lurer på om det er mine gamle felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Den med futuras går rundt her på Jessheim, samt den Supraen har jeg sett et par ganger her hvis den er svart og høyrestyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå