Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Helt klart en bil å sikle etter :)

Har ligget for salg en stund men annonsen har gått ut på dato nå

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=19885374

Slike biler er utrolig tungsolgte ja, spess når man tenker på at prisen er uten engangsavgift og at man får mye annet fint i 400.000 kroners klassen (ikke minst kan man få en 348 til litt mer og med skilter)...

Stas at jeg spotta en så sjelden bil :) Grünerløkka har virkelig tatt seg opp mtp bil show offs ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så en hvit E92 alpina i fredrikstad tidligere i dag. så ut som en fin bil

Litt usikker på om det er en ekte alpina, men har noen bilder av den fra jeg så den forrige helg. Pen bil!

Sto kun Alpina bak, ikke noen typemerker. Legger opp bildene senere!

Den hadde forøvrig barnesete, og grus og sand i hele baksetet der ungen har sittet og sparket....

Ellers har jeg sett et par tøffe VW Scirocco i det siste. Begge hvite og senket. Den ene med hvite BBS CH, den andre med Porsche 911 (997) turbo-felger. Begge deler var skikkelig tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":17ouint5]Ellers har jeg sett et par tøffe VW Scirocco i det siste. Begge hvite og senket. Den ene med hvite BBS CH, den andre med Porsche 911 (997) turbo-felger. Begge deler var skikkelig tøft!

Yeah, dem har jeg også sett :) Tror den med 997TT felgene går i Disen/Kjelsås-området mens den med BBS felga går i Torshov/Ila området.

Hvor i Oslo bor du, [space]?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en knall grønn (sikkert samme farge som Smurfen nevner) på E6 ved Alnabru. Har også sett en matt svart Scirocco ved Ullevål for en stund siden. Var vel egentlig i fjor høst det. Men hadde svarte kantfelger (med breiere bak), også noe skrift/merker bakpå. Og svarte ruter osv. Gjennomført hvertfall. But it's a VAG :P

noekult: Hvor i Oslo bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, dem har jeg også sett :) Tror den med 997TT felgene går i Disen/Kjelsås-området mens den med BBS felga går i Torshov/Ila området.

Hvor i Oslo bor du, [space]?

Den med 997-felgene så jeg utenfor en bilsjappe mellom carl berner og helsfyr, rett ved den burger/kebabbua der :)

Den med de hvite BBS'ene så jeg utover mot Gardermoen, på bensinstasjonen i Bergerkrysset(?), ikke langt fra Skedsmokorset.

Ellers holder jeg til på Lambertseter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca ei veke sidan kom det ein kar frå Bergen og såg på bilen min som var til salgs (1996mod e39 523i)

Han kom til Voss og eg avtalte å møte han på ein parkeringsplass i nærheten.

Eg forventa ein vanlig fyr i ein vanlig bil som ville ha ein kul e39. Men, det som stod å venta på meg på avtalt møteplass var ein strøken 2004 mod BMW M6 ! :lol:=P~

Han kjøpte bilen min, og skulle bruke den som vinterbil.

Eg fekk meg ein prøvetur i M6'n .. Det var absolutt det sykeste eg har opplevd !! :shock::D

Her er den i innkøyrslen min :

kb8wg8s7i4ziru7gjskf.jpg

mumernx87ajvgpwkmbjx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...