Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Aston Martin Rapide.

Selv synes jeg slike biler som dette er noe av det verste jeg ser. Ikke fordi de er direkte stygge, men fordi designet slår meg som latskap. I likhet med de fleste andre biler fra Aston Martin, ser det kun ut som om de har strukket det samme designet over en litt lengre/kortere plattfom. Problemet med dette når de lager en sedan (og har et slik design som Aston Martin har), er at det blir en kompensasjon. Interiør-plassen og det praktiske blir ofret til fordel for en lavere taklinje, mens designet og kjøreegenskapene blir det til fordel for et ekstra sett med dører. Resultatet blir en bil som verken er like pen eller god å kjøre som for eksempel en Dbs som du nevnte, samtidig som den heller ikke er så mye mer praktisk. Hva er da poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli med fantasien til jeg vinner i lotto ;)

Jeg er helt enig Galro. Det problemet til AM er velkjent. Hvor går veien etter et perfekt design? Det er bildesignerenes største utfordringer... Lurer på hva Porsche kommer opp med til neste generasjon 911!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt riktig at man ikke ser E60 M5 ofte, og bilen dere har sett er heller ingen M5.. Bilen har originale speil og mangler trunk lid finisher på bakluka... Emblemtrimming kalles dette..

+1

Ser E60 M5 "over alt" jeg... Men det kan hende at det skyldes besøk til vestkanten i Oslo i ny og ne... Disse bila ser forresten helt fantastiske ut på veien i bevegelse! Skikkelig maskulin og plantet "skarru ha en på trynet?" look som jeg elsker.

Så en lignende bil her om dagen... Bagasjeromsluka så standard ut... Felgene var riktige... M-grillene på sidene var der... GIRDILDOEN (dere vet hva jeg mener) som er spesiell for M5 (og kanskje noen andre, kom kanskje etterhvert i de siste E60ene mener jeg å ha lest) var på plass. M-symbol ved instrumentene. MEN NOE STEMTE IKKE... Klarte ikke sette fingern på hva... Sidespeila husker jeg ikke. Den bilen mindfucket meg, for jeg er glad i å "autentisere" M-, RS/S- og AMG biler hvis jeg ser dem på veien/gata - tok altså ikke denne... Kanskje jeg ser den igjen en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt riktig at man ikke ser E60 M5 ofte, og bilen dere har sett er heller ingen M5.. Bilen har originale speil og mangler trunk lid finisher på bakluka... Emblemtrimming kalles dette..

Var også veldig små felger for å være M5.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt riktig at man ikke ser E60 M5 ofte, og bilen dere har sett er heller ingen M5.. Bilen har originale speil og mangler trunk lid finisher på bakluka... Emblemtrimming kalles dette..

Var også veldig små felger for å være M5.. :lol:

Men... Jeg ser for meg at denne "konverteringen" kostet endel titusen. HVORFOR!?? I don't get iiiiiiiiiiiiiiiit. Seriøst. Gjennomført dekaltrimming skjønner jeg absolutt ingenting av. #-o Det er nesten verre enn han kule kisen som klistra på Honda Type R merker på sin Opel Signia (eller hva den wannabe A3 Sportback bilen heter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...